Nyskjerrigperen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan bør en jente oppføre seg for at du forelsker deg i henne? Og hvordan bør hun oppføre seg på generell basis? Hvordan prater hun og hva prater hun om? Er det viktig for deg at hun alltid har noe kult å si? eller får deg til å le? Jeg har en samboer(jente) som nettopp har fått seg kjæreste, vi har det veldig lytt og jeg hører mer eller mindre alt de gjør. Jeg føler de alltid prater, og alltid ler. Og jeg føler at sånn har jeg det ekstremt sjeldent med en gutt. Jeg føler jeg aldri får noen til å le, eller ha interessante samtaler. Jeg er så redd han vil gå lei meg hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Alle jenter sier dette til gutta (ikke et bra tips); Vær deg selv. Jenter stiller sterkere på "markedet" enn gutta, så ikke vær bekymret. Som Travolta sa i Pulp Fiction "Man vet man har funnet sin store kjærlighet når man kan sitte sammen i et rom uten å prate, uten at det blir pinlig". De aller fleste mennesker er gift i størsteparten av livet sitt. Ideen om at man har en viss mengde ting å si, og at noen går tom mens andre ikke gjør det, er feil. Ting å si kommer naturlig, hvis ikke er det ikke deg det er noe galt med, men forholdet i seg selv... Finn noen som er like deg selv. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ting å si kommer naturlig, hvis ikke er det ikke deg det er noe galt med, men forholdet i seg selv... Finn noen som er like deg selv. Jamen, det er egentlig litt uansett hvem jeg er med. Ikke bare i et forhold. Med venner og. Venner jeg har kjent hele livet, klarer jeg ikke føler meg komfortabel med en gang. Jeg får de ikke nærpå meg. og jeg føler ikke noe samtale kommer naturlig! jeg sliter virkelig med å finne ut hva jeg skal si til tider.. og svare for den saks skyld. Jeg er kanskje flink til å komme med bra svar via sms en gang i blant, men da har jeg fått tid til å tenke. Sånn er det ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ting å si kommer naturlig, hvis ikke er det ikke deg det er noe galt med, men forholdet i seg selv... Finn noen som er like deg selv. Jamen, det er egentlig litt uansett hvem jeg er med. Ikke bare i et forhold. Med venner og. Venner jeg har kjent hele livet, klarer jeg ikke føler meg komfortabel med en gang. Jeg får de ikke nærpå meg. og jeg føler ikke noe samtale kommer naturlig! jeg sliter virkelig med å finne ut hva jeg skal si til tider.. og svare for den saks skyld. Jeg er kanskje flink til å komme med bra svar via sms en gang i blant, men da har jeg fått tid til å tenke. Sånn er det ikke i virkeligheten. Hvor gammel er du? (det behøver sånn sett ikke å ha noen relevans, bare lurer) Jeg føler at du er der hvor jeg var for ett eller to år siden. Er blitt litt bedre siden da til å få folk til å le, eller komme på ting å snakke om. Og når jeg ikke har noe å si, holder jeg kjeft. Av og til går det jo til og med an å gjøre noe ut av stillheten. Men et råd til deg er å ikke tenke altfor mye på det å alltid snakke om noe. La samtaler komme naturlig, det samme gjelder en spøk. Jeg lot de tankene jeg hadde, dessuten den usikkerheten jeg følte angående dette, være et sted i bakhodet, slik at jeg ikke glemmer å utvikle meg sosialt sett (for meg var det nødvendig å tenke på det, fordi jeg har vært litt "tilbakestående" sosialt sett) , men heller ikke lar det ødelegge selvtilliten min. Endret 18. oktober 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hvor gammel er du? Men et råd til deg er å ikke tenke altfor mye på det å alltid snakke om noe. Jeg er 20.. jeg føler jeg bør være flinkere enn jeg er... har jobbet med meg selv de siste årene og har blitt betraktelig bedre. Men er fremdeles ikke der jeg føler jeg burde være. Jeg tenker ofte, IKKE tenk på det.. men det er ikke bare så lett. Med en gang jeg strever med pinlig stillhet eller noe sånt så synker (min allerede dårlige) selvtillit med mange hakk. Edit: av og til så tror jeg at jeg rett og slett bare er uintelligent når det kommer til relasjoner. Så blir jeg livredd og tenker at ingen noen gang kommer til å være sammen med meg lenger enn noen måneder. Endret 20. oktober 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Gjest ukjenta Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvor gammel er du? Men et råd til deg er å ikke tenke altfor mye på det å alltid snakke om noe. Er 20! jeg føler jeg bør være flinkere enn jeg er... har jobbet med meg selv de siste årene og har blitt betraktelig bedre. Men er fremdeles ikke der jeg føler jeg burde være. Jeg tenker ofte, IKKE tenk på det.. men det er ikke bare så lett. Med en gang jeg strever med pinlig stillhet eller noe sånt så synker (min allerede dårlige) selvtillit med mange hakk. Edit: av og til så tror jeg at jeg rett og slett bare er uintelligent når det kommer til relasjoner. Så blir jeg livredd og tenker at ingen noen gang kommer til å være sammen med meg lenger enn noen måneder. kjære deg! ikke se etter hva de andre gjør eller sier. jeg er en jent epå 24 år, og blir utelukkende betatt av de som ikke er mainstream. og jeg veit om flere gutter som tenker det samme om jenter. mange gutter kjører safe og dater kommersielle jenter som ler høyt og fniser mer enn de fiser. men det er ikke optimalen. ekte kjærlighet ligger også i det stille. i de små pausene. hvor en kan høre hjertet blafre. ta tiden til hjelp og skift fokus, okey? Lykke til! Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 kjære deg! ikke se etter hva de andre gjør eller sier. jeg er en jent epå 24 år, og blir utelukkende betatt av de som ikke er mainstream. og jeg veit om flere gutter som tenker det samme om jenter. mange gutter kjører safe og dater kommersielle jenter som ler høyt og fniser mer enn de fiser. men det er ikke optimalen. ekte kjærlighet ligger også i det stille. i de små pausene. hvor en kan høre hjertet blafre. ta tiden til hjelp og skift fokus, okey? Lykke til! Men, greit at man ikke er mainstream. Men selv om man ikke er mainstream har man jo ting å snakke om fordet? det har ikke jeg.. (til alle) Men fokuser mer på spørsmålene mine da, og se vekk i fra alt jeg har sagt her nå. Hvordan bør en jente være for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå