Byxor Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Jeg har tenkt til å prøve å putte 2 skjermer på 1 pc. Og etter det jeg har forstått så har jeg 2 utganger på skjermkortet. Har plugget til begge to med begge skjermene, men den andre skjermen er bare svart og ingenting skjer. Jeg leste på nettet at begge skjermene må være i klonemodus og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Er det noen som vet dette? Takker for svar Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har du mere informasjon om hvilket skjermkort du har og hvilke skjermer du bruker, eventuelt om det er en bær bar maskin ? Og gjerne informasjon om operativsystemet ( hvis det ikke er Windows) ? Det er ganske uvanlig at man ikke kan velge flere modier for hvordan man vil fordele skjermbilde over flere skjermer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bruker du windows 7 kan du trykke "Windows-knappen + p" (win+p), så ta "Extend". Clone er jo ganske meningsløs siden du sender samme bilde på begge skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå