John Keats Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Blizzcon begynner nå til helgen, fredag 22 Oktober, og vil blant annet inkludere en turnering i Starcraft II. Denne turneringen er en invite only, og inneholder toppspillere fra de forskjellige regionene. Diskusjoner rundt turneringen foregår i denne tråden, og resultater SKAL postes i spoiler. Informasjon om spillere og mappool, samt tidspunkt for kampene kommer. Endret 18. oktober 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 http://blizzcon.rayv.com/ Vanvittig irriterende med blizzard noob-ansatte som commenter (day[9] ruler som alltid), men bra games Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva skjedde med Tastosis? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tasteless og Artosis sov, tror jeg. Så da hadde de 2 step-ins. Synes de var helt okei jeg. Day[9] tok styringen, så det gikk fint. Er verre med de som ikke har peiling, men samtidig tar styringen og prater non-stop hele fuckings gamet. Sier bare Jason Lee i GSL jeg.... omfg.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Var sikker på at whiteRa skulle tape kampen på lost temple( husker ikkje heilt ka banen heiter) so blinka han opp i main Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Den kampen var fantastisk. Selv en venn av meg som ikke spiller Starcraft hoppet og skrek i stolen av blinkmicro der Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg og! Jeg trodde jeg skulle dø av nerdgasm. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg og! Jeg trodde jeg skulle dø av nerdgasm. Link til replay? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Legger ved en .rar fil med alle blizzcon replayene jeg Enjoy! blizzcon_2010_sc2_tournament_replays.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå