TestBruker157 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hei! Vennligst flytt etter fjern dette innlegget om der er posta på heilt feil plass. Eg er Kjartan, ein inhouse caster for SC2.no. Kommenterar også CW og NationWars. Har drive med casting sidan beta og skal caste lenge framover. Tenkte å dele desse castsa med resten av Noreg. Så har lagt ved eit utvalg av castsa mine i denne tråden. Så håper folk her på diskusjon.no sett pris på castsa. Min co-caster SS]Rogerrus er med på dei fleste av desse castane. Twitter: http://twitter.com/kjartanstream blip.tv: http://kjartanstream.blip.tv NationWar: Norge VS Kroatia NationWar: Norway VS Croatia - 2v2 - Game 01 NationWar: Norway VS Croatia - 2v2 - Game 02 NationWar: Norway VS Croatia - 2v2 - Game 03 NationWar: Norway VS Croatia - Fury VS gONzO - Game 01 NationWar: Norway VS Croatia - Fury VS gONzO - Game 02 Gamersleague.no Nordic Showdown #1 Nordic Showdown - Semi - Game 01 Nordic Showdown - Semi - Game 02 Nordic Showdown - Semi - Game 03 ! Nordic Showdown - Finale - Kare VS Shket - Game 01 Nordic Showdown - Finale - Kare VS Shket - Game 02 Nordic Showdown - Finale - Kare VS Shket - Game 03 Nordic Showdown - Finale - Kare VS Shket - Game 04 Gamersleague.no Nordic Showdown #2 GL.no Nordic Showdown #2 - Round 3 - Fury VS Skruf - Game 01 GL.no Nordic Showdown #2 - Round 3 - Fury VS Skruf - Game 02 GL.no Nordic Showdown #2 - Round 3 - Fury VS Skruf - Game 03 - Kjartan Endret 18. oktober 2010 av kgjersda Lenke til kommentar
TestBruker157 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Forklaring på kvifor dette har blitt flytta til "Guild/klandiskusjon og rekruttering"? Dette har ingenting med verken guild, klan eller rektruttering å gjere Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjartan fightiiing. ♥ Lenke til kommentar
TestBruker157 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Pingas wuwwing! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå