657 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Eg har eit PA anlegg som eg vil utvide. Eg har mikser, kompressor, delefilter, 2 forsterkarar, 2 bass og 2 diskant. Eg har 2 ekstra bass høgtalarar som eg vil kople til anlegge. Problemet er at eg berre har 4 utgangar på delefilteret mitt. Eg ynskjar full ytelse og vil derfor ikkje kopla saman fleire høgtalarar. Vil derfor kjøpa ein ekstra forsterkar. Men eg veit ikkje korleis eg kan kopla alt saman. Nokon idear om korleis eg kan fikse dette? Takk! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Eg har eit PA anlegg som eg vil utvide. Eg har mikser, kompressor, delefilter, 2 forsterkarar, 2 bass og 2 diskant. Eg har 2 ekstra bass høgtalarar som eg vil kople til anlegge. Problemet er at eg berre har 4 utgangar på delefilteret mitt. Eg ynskjar full ytelse og vil derfor ikkje kopla saman fleire høgtalarar. Vil derfor kjøpa ein ekstra forsterkar. Men eg veit ikkje korleis eg kan kopla alt saman. Nokon idear om korleis eg kan fikse dette? Takk! Du har mest sannsynlig et par til med XLR på forsterkeren din med output på, så bare link begge din nye forsterker inn i den ekstisterende sub forsterker. Lenke til kommentar
657 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Ja det har eg. Men det er berre på sub forsterkaren, diskant forsterkarne har ikkje! Kjekt å få eit svar på dette visst eg skal utvide meir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå