cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Si ifra hvis du faktisk får noen til å begynne med det der, så skal jeg poste at jeg liker ost. Jeg har jo ikke oppdatert statusen min på 10 dager, vil ikke folk skal tro jeg er død ellernoe. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Si ifra hvis du faktisk får noen til å begynne med det der, så skal jeg poste at jeg liker ost. Jeg har jo ikke oppdatert statusen min på 10 dager, vil ikke folk skal tro jeg er død ellernoe. Hva med å faktisk gå ut å vise seg blant folk ? 4 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er jo bare å skrive noe bull, skriv Moskva eller Dublin eller Hamar eller Langesund. Da får de nok noe å lure på. hahaha! jeg skreiv Moskva på statusen min rett før jeg leste det her! lættis2klizzzzzzm... (det siste var bare kødd om du ikke tok det lol) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Si ifra hvis du faktisk får noen til å begynne med det der, så skal jeg poste at jeg liker ost. Jeg har jo ikke oppdatert statusen min på 10 dager, vil ikke folk skal tro jeg er død ellernoe. Hva med å faktisk gå ut å vise seg blant folk ? Tja, jeg har gått på 4 skoler gjennom de siste årene fordi jeg slåss så mye at jeg blir byttet rundt hele tiden ( ), så det å gå ut blant folk betyr gjerne at jeg sier hei til de jeg f.eks gikk på u.skole med, barneskolen ellernoe, men da er det jo enda de jeg gikk på vgs med i fjor som kanskje tror at jeg er død. Er jo bare å skrive noe bull, skriv Moskva eller Dublin eller Hamar eller Langesund. Da får de nok noe å lure på. hahaha! jeg skreiv Moskva på statusen min rett før jeg leste det her! lættis2klizzzzzzm... (det siste var bare kødd om du ikke tok det lol) hva er dette 2k greiene? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tror ærlig talt vi bare skal holde skikkelig kjeft og heller sette oss ned og lage en ordenltig SVÆR konspirasjon! En konspirasjon så stor at alle mennesker uten penis holder på å utslette hverandre i ren frustrasjon! Eller vi kan bare drite i de som skriver dette på statusen sin og heller blokkere dem slik jeg har gjort. Det er mye morosammare å få mail fra dem der de lurer på hvorfor de er blokkert og man svarer "Du spammer og derfor fjernet antivirusen min deg fra facebookprofilen min." Det er så sinnsykt mye morosommere 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tror ærlig talt vi bare skal holde skikkelig kjeft og heller sette oss ned og lage en ordenltig SVÆR konspirasjon! En konspirasjon så stor at alle mennesker uten penis holder på å utslette hverandre i ren frustrasjon! Eller vi kan bare drite i de som skriver dette på statusen sin og heller blokkere dem slik jeg har gjort. Det er mye morosammare å få mail fra dem der de lurer på hvorfor de er blokkert og man svarer "Du spammer og derfor fjernet antivirusen min deg fra facebookprofilen min." Det er så sinnsykt mye morosommere Hvordan finner de ut at du har blokkert dem? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 De spør vel sine medsammensvorne om jeg fortsatt er å finne på facebook. Da de svarer ja så er det jo meget opplagt. En annen mulighet som er ganske opplagt er jo en sekundær konto på facebook som alle jenter med respekt for seg selv burde ha.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) faen for en jævla lek, blir spamma ned på facebook,, inivtert til slike jævla sider osv.. og nå kom den fjortiss leken som man skriver ned CM. folk har lite og gjøre da ass! fjerner en god del venner som spammer ja! hehe Endret 20. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvorfor driver gutta og skriver sånn nå da: 52 dab = 69 dab Med diverse kombinasjoner av tall. Makes no sense! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er jo opplagt matematikk? dab = roten av 69/52. = 1.15 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 O...k. Kjenner uansett hverken uttrykket eller skrivemåten, men er det så opplagt å drive å skrive det da? Også kommenterer alle de andre guttene anerkjennende og oppmuntrende Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Kjørte akkurat på med 1337 cm bare for å være kje/morosam! Edit: Fikk vist med en kompis og Edit2: Hoha, vart noe tull.. Endret 20. oktober 2010 av aGal Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 O...k. Kjenner uansett hverken uttrykket eller skrivemåten, men er det så opplagt å drive å skrive det da? Også kommenterer alle de andre guttene anerkjennende og oppmuntrende Nei, jeg har egentlig ikke peilig på hva det er. Hvor holder du til? Jeg har ikke sett det blant mine venner... enda (?) Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 noen i klassen knakk den nye koden o.O Nå skal vi jentene forvirre guttene igjen, hvis du er forelsket skriv Paris hvis du er singel skriv New York Hvis du er i et forhold skriv London Hvis du er forelsket men det er komplisert skriv Las Vegas Skriv det på statusen din på Facebook.Send det etterpå til alle jentene på din fb.... ikke si det til guttene. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 O...k. Kjenner uansett hverken uttrykket eller skrivemåten, men er det så opplagt å drive å skrive det da? Også kommenterer alle de andre guttene anerkjennende og oppmuntrende Nei, jeg har egentlig ikke peilig på hva det er. Hvor holder du til? Jeg har ikke sett det blant mine venner... enda (?) Bor godt isolert innimellom Romsdalsalpene, nærmere bestemt Molde. Så denne pranken gikk sikkert rundt i mer sivilserte kretser for noen år siden eller slik! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nå har de begynt med dette igjen, f.eks 37cm, 12 min og 48 sek. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Makes no sense.. Det skal jo være volum pr. tidsenhet. Sikkert ei blondine som har missforstått. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skostørrelse og tida de bruker på håret har jeg hørt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skostørrelse og tida de bruker på håret har jeg hørt Hvis det er sant beviser det en gang for alle at jenter ikke kan lengedemål. 2 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 39 cm = skostørrelse 39 Ikke at størrelsen på skoene faktisk er 39 cm lange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå