Gå til innhold

Hvorfor skriver kvinner XX cm som status på Facebook?

Lied

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si ifra hvis du faktisk får noen til å begynne med det der, så skal jeg poste at jeg liker ost. Jeg har jo ikke oppdatert statusen min på 10 dager, vil ikke folk skal tro jeg er død ellernoe.

Hva med å faktisk gå ut å vise seg blant folk :p ?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Si ifra hvis du faktisk får noen til å begynne med det der, så skal jeg poste at jeg liker ost. Jeg har jo ikke oppdatert statusen min på 10 dager, vil ikke folk skal tro jeg er død ellernoe.

Hva med å faktisk gå ut å vise seg blant folk :p ?

Tja, jeg har gått på 4 skoler gjennom de siste årene fordi jeg slåss så mye at jeg blir byttet rundt hele tiden ( :roll: ), så det å gå ut blant folk betyr gjerne at jeg sier hei til de jeg f.eks gikk på u.skole med, barneskolen ellernoe, men da er det jo enda de jeg gikk på vgs med i fjor som kanskje tror at jeg er død.

Er jo bare å skrive noe bull, skriv Moskva eller Dublin eller Hamar eller Langesund. Da får de nok noe å lure på.

hahaha! jeg skreiv Moskva på statusen min rett før jeg leste det her! lættis2klizzzzzzm... (det siste var bare kødd om du ikke tok det lol)

hva er dette 2k greiene?

Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt vi bare skal holde skikkelig kjeft og heller sette oss ned og lage en ordenltig SVÆR konspirasjon! En konspirasjon så stor at alle mennesker uten penis holder på å utslette hverandre i ren frustrasjon! Eller vi kan bare drite i de som skriver dette på statusen sin og heller blokkere dem slik jeg har gjort. Det er mye morosammare å få mail fra dem der de lurer på hvorfor de er blokkert og man svarer "Du spammer og derfor fjernet antivirusen min deg fra facebookprofilen min." Det er så sinnsykt mye morosommere :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt vi bare skal holde skikkelig kjeft og heller sette oss ned og lage en ordenltig SVÆR konspirasjon! En konspirasjon så stor at alle mennesker uten penis holder på å utslette hverandre i ren frustrasjon! Eller vi kan bare drite i de som skriver dette på statusen sin og heller blokkere dem slik jeg har gjort. Det er mye morosammare å få mail fra dem der de lurer på hvorfor de er blokkert og man svarer "Du spammer og derfor fjernet antivirusen min deg fra facebookprofilen min." Det er så sinnsykt mye morosommere :D

Hvordan finner de ut at du har blokkert dem?

Lenke til kommentar

faen for en jævla lek, blir spamma ned på facebook,, inivtert til slike jævla sider osv.. og nå kom den fjortiss leken som man skriver ned CM. folk har lite og gjøre da ass! fjerner en god del venner som spammer ja! hehe :p

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

O...k. Kjenner uansett hverken uttrykket eller skrivemåten, men er det så opplagt å drive å skrive det da?

Også kommenterer alle de andre guttene anerkjennende og oppmuntrende :dontgetit:

Nei, jeg har egentlig ikke peilig på hva det er. Hvor holder du til? Jeg har ikke sett det blant mine venner... enda (?)

Lenke til kommentar

noen i klassen knakk den nye koden o.O

Nå skal vi jentene forvirre guttene igjen,

hvis du er forelsket skriv Paris

hvis du er singel skriv New York

Hvis du er i et forhold skriv London

Hvis du er forelsket men det er komplisert skriv Las Vegas

Skriv det på statusen din på Facebook.Send det etterpå til alle jentene på din fb.... ikke si det til guttene.

Lenke til kommentar

O...k. Kjenner uansett hverken uttrykket eller skrivemåten, men er det så opplagt å drive å skrive det da?

Også kommenterer alle de andre guttene anerkjennende og oppmuntrende :dontgetit:

Nei, jeg har egentlig ikke peilig på hva det er. Hvor holder du til? Jeg har ikke sett det blant mine venner... enda (?)

Bor godt isolert innimellom Romsdalsalpene, nærmere bestemt Molde. Så denne pranken gikk sikkert rundt i mer sivilserte kretser for noen år siden eller slik!

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...