Faller Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Heisann. I det siste moren min opplevd en irriterende feil på pc'en hjemme. Problemet er at venstreklikking ikke fører til noen ting. Dvs. Jeg kan klikke på startmenyen for å åpne den, og åpne programmer fra startmenyen, men jeg kan ikke dobbeltklikke på et skrivebordsikon for å åpne det. Det samme gjelder i nettleser. Har bare prøvd IE, men for å logge inn på f. eks diskusjon.no måtte jeg høyreklikke --> åpne for å komme inn på login siden. Det samme gjelder andre nettsider som online.no, gmail osv. Hva kan feilen være? Mvh Faller Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 stikk inn på innstillinger for mus via kontrollpanelet. Reduser hastigheten for dobbelklikk. Eventuelt prøv en annen mus. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Redusere hastigheten hjelper ingen ting. Den har fungert helt fint før. Kan nevne at det er en Logitech MX Laser med egen "dockingstasjon" Prøvde kjapt me en annen mus, og den fungerte fint. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå