andreas__891 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja da var tiden kommet for min skatte utbetaling! MEN det som er meget plagsomt + at eg er litt forventen er at når eg først fikk skatteoppgjøret i mars så stod det kr 19843,- mens på det eg fikk i dag så står det 7062,- Så mitt spørsmål er da om hvor har dei andre 12781 kronene toke veien? Eg hadde gledet meg litt til dem pengene kom, bruke på julegaver osv + litt snadder på meg selv. Eg er da en studet så eg gledet meg veldig Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva med å ringe og spør de??? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva med å ringe og spør de??? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tallet som står på selvangivelsen er en midlertidig utregning. Det stemmer ofte, men ikke alltid. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 får nok ringe dem i morgen jah Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva med å ringe og spør de??? Eller enda bedre; lese hele skatteoppgjøret og sammenligne med den foreløpige utregninga fra tidligere i år, og finne forskjellen selv... Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tror nok like godt du kan prøve å finne ut av det selv, ja. Du må nok være temmelig tålmodig hvis du vil prøve å komme gjennom akkurat nå som oppgjøret kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå