Gå til innhold

One Call - Basistjenester - Trenger Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg har akkurat bestilt One Call abonomentet "FOLKEPAKKA" og nå kan jeg ringe for så mye jeg vil helt fram til 1.Januar 2011.. det jeg lurte på er om hvis jeg bestiller "konferansetelefon" som er en tillegstjeneste som jeg kan få, må jeg betale for alle personene jeg putter i samtalen?

 

Det står at for hver person jeg har i samtalen skal jeg betale for den personen.. men siden jeg har "FOLKEPAKKA" som gir meg fribruk av ringeminutter kan jeg invitere max antall personer og betale "0 Kr" for det? :)

 

Her er linken som forklarer hva "konferansetelefon" er hvis dere ikke helt forsto jeg sa.

 

http://www.onecall.no/tilleggstjenester/konferansetelefon.php

Endret av Sepirose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan forstå One Call sin måte å beregne på vil konferansetelefonen fungere som oppstartspris x antall inviterte + minutter x antall inviterte. Dvs for folkepakka skal du ikke betale noe fram til 1.1.2011, og heller ikke noe etter 1.1.2011 om man holder seg innen 400 minutter. Husk da at en konferanse med 5andre på 10 min er 50 min i regnestykket.

 

Har One Call selv, dog litt andre abonnement, men regningene stemmer bra i forhold til hva som er oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...