BIGG Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 "Tilbudet" er EOS 7D + Canon 15-85 til 16.795. Samme pakke får du hos JP til 16.449. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er litt nysgjerrig - hvor i katalogen står det at dette er messetilbud? Er ikke alle priser i katalogen som er messetilbud - flere av prisene er listepriser på produkter de viser frem på messen. Problemet er? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er litt nysgjerrig - hvor i katalogen står det at dette er messetilbud? Er ikke alle priser i katalogen som er messetilbud - flere av prisene er listepriser på produkter de viser frem på messen. Problemet er? Når tittelen på katalogen er: "Messekatalog FotoVideo Fotomessen bla. bla. bla", tolker jeg(og flere med meg) som en tilbudskatalog. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Kan ikke lese noe sted at dette er en ren tilbudskatalog. Da hadde det stått det. Hva du synser er irrelevant. Det er mange gode messetilbud her, og de er uthevet som dette. Onsdag har de et antall 7D til en veldig lav pris. Hvis de ikke har billig nok 7D for deg, så får du se om du finner den billigere annetsteds. Edit: Synes det er veldig klart og tydelig markert, jeg. På en del varer står det "MESSEPRIS", og på de andre står det "PRIS". De hvor det er "MESSEPRIS" er det - *trommevirvel* - messepris. Ikke de andre. (Med mindre det er tydelige kommentarer - som under "dagstilbud", tekst i stjerne eller lignende.) Endret 18. oktober 2010 av Trondster Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Det var da voldsomt til furting min oppfattelse av denne messekatalogen skulle føre til da. Når det gjelder 7D-huset var det et rasende godt tilbud. Det jeg imidlertid kommenterte var prisen på 7D-kittet. Tilbud eller ikke, det var uansett ikke spesielt billig. Case closed. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det var da voldsomt til furting min oppfattelse av denne messekatalogen skulle føre til da. Du klager over furting i noe som er en ren furtetråd? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå