gullien Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei. Jeg har fått dumpet et forum i hendene som jeg skal drifte, uten erfaring fra php. Og det går jo greit, så lenge en ikke får problemer Problemet er at ved opplasting av bilder større enn 350px i høyden må en dobbelklikke på bildet for å vise hele bildet. Dette er ikke bra med tanke på at de fleste bildene som blir lagt ut er inntil 700x700px. Eksempel fra forumet: http://multicad.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=442. Det jeg ønsker er at hele bildet skal vises hele tiden. Det kan gjerne være en begrensning på 800x800px, men ikke mindre. Er det noen her som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Se om dette hjelper: Endre CSS-koden din Endre max-height til ønsket høyde. .attach-image { margin: 3px 0; width: 100%; max-height: 350px; overflow: auto; } Koden over her er koden du har nå. Endret 18. oktober 2010 av Thomas. Lenke til kommentar
gullien Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Har forsøkt dette nå, men det hjalp ikke. Endret max-height til 800px og forsøkte også å eliminere auto. CSS-filen er endret, men det virker som om forumet ikke ble oppdatert... Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Koden din er ikke endret, står fortsatt det samme. Sikker på at du endret riktig css fil? Nå vet jeg ikke hvordan systemet ditt fungerer, men css'en sees hvertfall her: (link) "./style.php?sid=78f1933035caa18a22758f1ed67523e3&id=1&lang=nb" Sett den til 800 igjen så skal jeg se om du har fått endret det Lenke til kommentar
gullien Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå fungerer det! Første gang endret jeg selve filen som lå på serveren, men det hjalp jo ikke. Nå endret jeg css inne i selve forumet, så nå fungerer alt. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå