Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennezone, har flere problemer

Gjest UnknowN

Anbefalte innlegg

Gjest UnknowN

Hallois!

Jeg er en gutt på 14 år, 15 i januar.

Jeg har funnet en jente som går i klassen min som også er 14. Men jeg har " prøvd " meg å få et forhold med en annen jente men det gikk ikke så bra, hu vil ikke ha noe forhold, denne jenta som jeg liker så godt spør åssen det er i mellom meg og XXX (altså hu jeg prøvde å få et forhold til) jeg sier at det ikke gikk og må bare prøve å glemme dette. Men jeg liker altså denne jenta ( ikke XXX men hun som spør meg om det ). Jeg er venner med hun men jeg har litt problemer med å gå til henne og snakke med henne om det er flere rundt meg, alene går det helt fint. Men jeg begynner å like henne, vi blitt litt bedre kjent med hverandre den siste uken og litt før der igjen. Så jeg lurte på om det er for tidlig å si at jeg liker hun, hva isåfall skal jeg si til hun? og jeg vil helst snakke med hun over msn/facebook, da skolen er ganske befolket. Så det jeg sliter med er å si at jeg liker hun, vil hun bare tro at jeg er desp om jeg sier det nå? eller synes dere at jeg skal vente litt med å snakke med henne.

Kan vell også legge til at jeg ikke akk er den peneste gutten i klasse, har ikke akkurat 6 pack og massevis med muskler.

Beklager for en ganske så merklig post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vell også legge til at jeg ikke akk er den peneste gutten i klasse, har ikke akkurat 6 pack og massevis med muskler.

Såså, pen og muskuløs er ikke det samme, er ikke alle jenter som digger massemasse muskler.

Foreslår at du ikke sier det rett ut, før hun har fått noe inntrykk av deg, for da blir hun nok i tvil og må "tenke over det" og sånn. Da kan du heller si det indirekte ved å invitere på kino eller noe...få med noen fler venner først om du ikke tør å ta med bare henne, og spis pizza eller noe etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest UnknowN

Jeg tør det, er bare at jeg er litt redd for at hu skal tenke " oh, nei ikke han a, han er jo nerd og alt. " jeg har ikke selvtillits problemer men skal sies at jeg er vell litt inntrisert i historie, da jeg har 6 i det :p, ser ut i allefall at hun synes jeg kan være morsomt til tider, skal bare finne en bra film på kino så får vi se da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...