Mr. A Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei Jeg er på leting etter en ny skjerm da min nåværende skjerm har veldig dårlig bildekvalitet. 20" og oppover er ønskelig lav responstid da jeg spiller mye (2-5ms) Høy kontrast og godt svartnivå Om mulig vil jeg gjerne ha en skjerm med DVI eller HDMI Mvh Mr.A Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Er også på utkikk etter en skjerm. Lurer litt på Dell Ultrasharp 2209WA. 22" med IPS-panel, og den skal visst ha god nok responstid til å kunne følge med i de fleste spillene. Den har DVI så vidt jeg kan se.. Er usikker på hvor bra svartnivået og hvor høy kontrasten er, men utifra hva jeg har lest, skal bildekvaliteten være bra Nå vet ikke jeg hvor mye du vil at skjermen din skal koste, men ihvertfall så tror jeg den største fordelen med den skjermen er prisen. 2299,- hos Dustin Endret 27. oktober 2010 av Dagoth Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ser ut som en bra skjerm, men kommer til å undersøke markedet mere en jeg gjorde med min nåværende skjerm. Skjermen jeg har nå er en Philips 220E 22" Full HD skjerm som kostet ca 1500 kroner. Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ok. I tilfelle du vil undersøke Dell-skjermen nærmere, så har hardware en test av den her. Ellers hadde det vært kult om du skrev det her hvis du finner noe bra Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Det skal jeg gjøre. Etter hva jeg har hørt så skal Dell være en god produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå