Baranladion Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tenkte å lage en liten tråd om hvilke verktøy som er kjekke å ha. Legg gjerne ved bilde. Kanskje litt kjedelig, men jeg er glad i håndverktøy så jeg begynner med denne: Kjekk å ha når man skal sage i gips, syns den er enklere å bruke enn en vanlig tapetkniv Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er elektriker av yrke, og et must for meg er feinsaga. For de som ikke vet hva det er: Kommer til overalt 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vel, kan ramse opp et par som kan være kjekke. Hammer skrujern og andre skruverktøy Tenger både for å klipe og for å klippe Sager av forskjellig sort (tresag, baufil osv) Skyvelær og tommestokk er også kjekke å ha. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Må ha: -Batteridrill (skikkelig type) -Som nevnt multikutter. -Linje/Kryss laser -Trappebor(juletre) -Vanlige A4 linjeark blokk med hull. -RADIO HØRSELSVERN -Standard elektroveske(orker ikke ramse alt) Å ja, jobber som elektriker. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er elektriker av yrke, og et must for meg er feinsaga. For de som ikke vet hva det er: Kommer til overalt hvor mye ca ligger denne på?? har lyst på en sånn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjekkaste tanga til ein elektriker: 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er elektriker av yrke, og et must for meg er feinsaga. For de som ikke vet hva det er: Kommer til overalt hvor mye ca ligger denne på?? har lyst på en sånn Fein saga er ganske dyr, og nye deler koster flesk... Bosch har en helt grei en til rundt 800kr, og den holder til såkalt "hobby" bruk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Å ja, skrallenøkler er den beste oppfinnelsen dei siste ti åra på verktøyfronten. Genialt verktøy som eg har hatt stor glede av mang ein gong. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjekkaste tanga til ein elektriker: kombinert med 0.5x3.0x125 flattjern så får du gjort det meste! 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kløyveøks. Denne har imponert meg når jeg hogger opp noen trær vi fikk felt i høst. Den ekstreme kileformen gjør at kubbene sprenges når halve øksehodet er nede i kubben, og ett slag på rett sted er nok. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vil si at en loddebolt også er nyttige saker. Du trenger ikke å ha så veldig peiling på elektro osv så lenge du vet hvordan du rensker en ledning og hvor den skal sitte. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 fant feinsag til bra pris her tror jeg: http://www.nordiesel.no/public.aspx?pageid=62665&Product=19824 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 tja. vil tru eg har sett den billigere enn det. bosch sinn multikutter er mer enn god nok for folk flest. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Denne typen LANGE bits. Alternativt kan en finne frem vinkelsliper og noen gamle skrujern og lage bitsene. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Drill Skiftnøkkel Vannpumpetang tapetkniv vinkelkutter hammer (duh) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 enkelte ting sier seg vel selv.. litt av poenget her må vel være å inkludere bilder samt beskrivelse av hva det er til osv.. En smørbrødliste over "nyttig" verktøy er ikke så veldig interessant.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Disse er kjekke! Så vidt meg bekjent, så er det bare Bahco og Kamasa som har disse... Kamasa sin nøkler finner du her Endret 4. februar 2011 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hammer, stjerneskrujern, umbrako-nøkkel og sag er det jeg bruker mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå