Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frekke kommentarer

Gjest julenissen

Anbefalte innlegg

Gjest julenissen

Tilbudet av frekke kommentarer fra bitchy jenter er visstnok ganske stort. Spørsmålet er hvor disse jentene pleier å vanke hen. Facebook? Nettby? Eller finnes det andre nettsteder som egner seg bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest julenissen

jeg er litt for ærlig? Og vanker ingen spesiell plass..

Kjipt. Men du er tydeligvis fra Rogaland, og der borte er vel alle frekke i kjeften..

Lenke til kommentar

jeg er litt for ærlig? Og vanker ingen spesiell plass..

Kjipt. Men du er tydeligvis fra Rogaland, og der borte er vel alle frekke i kjeften..

Der sier jeg meg enig, jeg er utflyttet sørlending som bor i Rogaland, og har ALDRI, og jeg mener ALDRI opplevd mer arrogante, og selvgode jævler... Jeg skal f*** meg vekk herfra. Jeg sier ikke alle er sånn, men det ligger faktisk litt i den vestlandske kulturen.

Lenke til kommentar
Gjest julenissen

Der sier jeg meg enig, jeg er utflyttet sørlending som bor i Rogaland, og har ALDRI, og jeg mener ALDRI opplevd mer arrogante, og selvgode jævler... Jeg skal f*** meg vekk herfra. Jeg sier ikke alle er sånn, men det ligger faktisk litt i den vestlandske kulturen.

Selvgod er stikkordet. Greit å få bekreftet noen fordommer :)

hvor er det du egentlig vil med denne tråden? kan være jeg har fått et slag elns men denne tråden har ingen mening

Mest sannsynlig det første, elns. Hvilket spørsmål var det du ikke skjønte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...