gctoffen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Er ute etter et mikroanlegg til et rom på ca 11 kvadratmeter. Anlegget må vere enkelt å koble til pc og minnepinne, mp3-spiller og Ipod. Jeg vil helst ha cd-spiller. Jeg er aldeles ingen Hi-fi freak, men vil ha et anlegg som har god lyd. Av musikk hører jeg på akustisk, klassisk, rock og metal. Trance og techno kommer det ikke til å bli noe av. Har sett litt på Yamaha Piano Craft: - Yamaha MCR-E810 Pianocraft sølv Er dette et anlegg å anbefale? Har også sett på dette: NAD C715 + DALI Concept 1 stereoanlegg | Hi-Fi Klubben Kanskje dumt spørsmål, men pleier det å følge med kabler på slike system? Noen som har andre gode forslag? Budsjett på 3500, men kan strekkes om nødvendig. Kjøper gjerne brukt! Endret 18. oktober 2010 av gctoffen Lenke til kommentar
Stensgaard Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg ville helt klart vælge NAD + DALI systemet. Concept er en ok højttaler, med en venlig lyd, og stor følsomhed i forhold til størrelsen - hvilket betyder, at systemet vil kunne spille ok højt, selvom det er småt. Lenke til kommentar
gctoffen Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Takker for svar! Er fortsatt åpen for andre forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå