Roadrunner94 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) hei. idag oppdaget jeg et problem med pc'en, jeg skrudde den på, og fikk at disken burdes kontroleres, men jeg hoppet over den og bare gikk videre. men når jeg kom inn, så kom det opp en feil melding (lokal disk (C:) (x86) bonjour er skadet). er det hdd som er på veit til å streike? pc'en er ca 2 måndere gammel. specs ser dokker under. takk for all hjelp. MHV Reidar. Endret 18. oktober 2010 av BMWfan15 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke nødvendigvis. Det klan være slått av mens det ble skrevet til den. Dette kan sakde regsitry og filstruktur. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Får du samme feilmleding hvis du prøver å starte opp maksinen på nytt? Vil den kjøre dikssjekk da? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Får du samme feilmleding hvis du prøver å starte opp maksinen på nytt? Vil den kjøre dikssjekk da? den kommer opp med disksjekk, hver gang jeg starter pcn og samme feilmeldinga kommer opp. jeg hopper altid over disk sjekken men kan prøve å kjøre disk sjekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå