Mester7 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 kravene mine er: NB de jeg skriver: (helst) på er noe jeg gjerne skulle hatt men jeg klarer meg uten. (helst) wifi Android systemet touch, (helst) multitouch ganske liky layot system som iphone 4 apps når det gjelder pris er det samme hva den koster. (sorry for rotete innlegg) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 galaxy s? HTC desire? Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) galaxy s? HTC desire? takk for svar disse skal sjekkes ut edit: jeg vil ha en mobil med flere kule apps som iphone har Endret 18. oktober 2010 av Mester7 Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Om du skal ha Android, og vil ha flest mulig apps, gjelder det bare å velge en med mest mulig kraft og nyest mulig versjon av OSet, som klarer å kjøre alle appene. Da er det nok Desire HD som er det beste valget. Om du vil at operativsystemet skal se ut som iPhone, så er det Galaxy S du vil ha. Men om du absolutt skal ha så likt iPhone, hvorfor ikke iPhone? Poenget med å ha en Android er jo nettopp at det IKKE skal være som iPhone. Lenke til kommentar
mistert Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kjøp telefon med Android. Det er en markedsplass hvor du kan laste ned og kjøpe programmer, spill osv. Det ligger et eget ikon på telefonene, så bare trykke så er du inne. Den beste Android telefonen er Htc Desire, koster vel 3.700,-. Ville heller gått for Htc Legend til 3.400,-. Mer kompakt. Når du leser ulike tester så er dette misvisende. De som tester er mobil og data nerder og ser kun på prosseorer, ytelse osv. Normal bruk testet ikke. Dessuten sammeligner de telefoner som er vesentlig dyrere. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva legger du i kule apps? Nytteapplikasjoner? Spill? Nyheter og informasjon? Alt? Siden du vil ha android og apps er viktig er nok en high-end ny telefon et must. Ville da utelukkende sett på desiretelefonene (alle 3) og Samsung Galaxy S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå