SHU Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skjermen på min snart tre år gamle XPS M1530 har begynt å bli mørkere på venstre siden. Er som en mørk skygge hele veien på venstre siden og 6-7 cm utover. Mørkest mot kanten og gradvis lysere til normalt bilde. Noen som har opplevd det samme og vet hva man kan gjøre? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kan det være lysstoffrøret på venstre side som holder på/har tatt kvelden? Lenke til kommentar
SHU Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Nå har problemet blitt enda større. Nå gå hele skjermen i svart etter kort tids bruk. Jeg kan såvidt skimte at det er et bilde på skjermen men det er nesten helt svart. Etter en tid i dvale virker det igjen. Har vært i kontakt med Dell og de sier skjermen må byttes. Dette skal de ha 3600 kroner + mva for å gjøre. Dette er en maskin som er kjøpt inn til mitt private firma. Men jeg skal vel fortsatt ha fem års reklamasjonstid. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fem år er fem år, så vidt jeg vet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå