djorgen Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Vår dyrbar frakt ble sikkert sendt i samme sending Japp... Date Time Location Activity Jun 27, 2003 10:27 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN 9:06 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN 7:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN 6:03 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN 5:08 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN Jun 26, 2003 9:28 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED 8:17 P.M. DALLAS/FT. WORTH A/P, TX, US ORIGIN SCAN Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 måtte avbestille min og bestille på nytt pga jeg satt feil navn på visa.. så gamestop bestilte jeg fra, men måtte avbestille med en gang fordi de ikke leverte til post box adresser! [utenfor USA] og da måtte jeg bestille fra ebgames.com igjen! jaja, mye stress! ebgames.com får vel sendt den til meg, står ingenting om at dem er tomme enda:) Edit: Mindre stress, fikk avbestillelse bekreftelse fra gamestop nå Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 måtte avbestille min og bestille på nytt pga jeg satt feil navn på visa.. så gamestop bestilte jeg fra, men måtte avbestille med en gang fordi de ikke leverte til post box adresser! [utenfor USA] og da måtte jeg bestille fra ebgames.com igjen! jaja, mye stress! ebgames.com får vel sendt den til meg, står ingenting om at dem er tomme enda:) Edit: Mindre stress, fikk avbestillelse bekreftelse fra gamestop nå Hva er statusen din på EBgames.com? jeg bestilte også derfra men den står på hold. jobber de folka i heglen?? hvor lenge siden er det du bestilte fra ebgames?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå