Gjest liv Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 jeg skal på fest til helgen med kjæresten min. Før har jeg vært den vill party typen , men i det siste har jeg egentlig vært litt kjip å¨fest. kjæresten min og meg liker godt å feste, og til helgen vil jeg overaske han med at jeg kan slå meg løs, og se ganske sexy ut. så jeg trenger litt hjelp. jeg er en jente i 19 20 årene som har en del former og store pupper. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal kle meg ganske så sexy, og hvordan jeg skal oppføre meg på fest for å virke flørtende og fange oppmerksomheten hans ? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 jeg skal på fest til helgen med kjæresten min. Før har jeg vært den vill party typen , men i det siste har jeg egentlig vært litt kjip å¨fest. kjæresten min og meg liker godt å feste, og til helgen vil jeg overaske han med at jeg kan slå meg løs, og se ganske sexy ut. så jeg trenger litt hjelp. jeg er en jente i 19 20 årene som har en del former og store pupper. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal kle meg ganske så sexy, og hvordan jeg skal oppføre meg på fest for å virke flørtende og fange oppmerksomheten hans ? Jeg lukter troll i skogen... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå