Gå til innhold

Hvor kan jeg bestille Ac Brotherhood, og få det så fort som mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet i hvert fall at Absoluttspill.no sender spill slik at man får det i posten en dag før release. Men det har kanskje noe med at lageret deres ligger i Kongsberg (tror det var det), noe som er bare en times kjøring unna Oslo (der jeg bor).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Forhåndsbestillte COD, AC brotherhood og NFS på elkjøp til 330kr stykke, en deal de hadde om du forhåndsbestillte 3 stykk. Fikk COD på release. fikk Ac brotherhood på release. men fikk Nfs en dag etter release. men fikk en epost med følgende:

Det har dessverre vært et avvik i transporten av Need For Speed: Hot Pursuit-spillene som har medført at disse har kommet på avveie og vi kan ikke spore de opp.

Dette medfører at du dessverre ikke får spillet til release. Som en kompensasjon vil vi sende Limited Edtion til deg for samme pris som du har betalt for standard versjonen.

Vi estimerer at du har spillet på førstkommende onsdag eller torsdag.

Vi beklager dette på det sterkeste.

Med vennlig hilsen

Elkjøp Internett

Spillene ble sendt dagen før release med brevpakke som tar 1 dag fra varelageret til tromsø.

Om æ ikke så feil va det merket som A post eller noe sånt. så det går visst fort.

Noe som er helt fint for meg :) fikk det sammens med AC og ble veldig gla for det :)

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...