Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 For noen er det viktig å bli akseptert av almuen ja. Men for andre er det akkurat like viktig å skille seg ut fra almuen. Noen digger nemmelig den ekstra oppmerksomheten... eller kanskje det bare har noe med å gjøre hva man selv vil, uten å nødvendigvis ta hensyn til hva andre syns. om det er å barbere seg nedentil, farge håret kufiolilla, eller noe annet, er ett fett. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ikke alle ønsker/klarer å bli mobbet, fremfor og ha hår på pungen. Det går rett og slett på hva du ønsker mest og hva du foretrekker. Dermed er den avgjørelen akkurat like riktig som de som velger å gjøre det motsatt. Men uansett mener jeg at flertallet som "skiller seg ut" kun gjør det fordi de ønsker den ekstra oppmerksomheten. Case closed. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 vel, da mener jeg at alle som velger å blande seg inn i den store, grå massen, er redd for å bli mobbet. det medfører like mye riktighet som den påstanden din.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Flertallet som skiller seg ut gjør det vell ikke for oppmerksomheten? Jeg har skilt meg ut i alle år (beklageligvis) , men man skal jo ikke forandre hvordan man oppfører seg for og passe inn da. Det er greit og ikke være helt radikal ,men det er noen som overdriver. Har hatt slik hanekam når jeg gikk siste året på barneskolen hvis jeg ikke husker feil. Da var det fordi jeg ville prøve noe nytt. Hadde alltid hatt slik standard sveis helt til da. Men angående det og shave pungen så vet jeg ikke helt. Man ser jo ut som en 5.klassing når man ikke har ereksjon ffs!. (Tok bare 5.klasse fordi jeg tenkte på noe som skjedde i 5.klasse akkurat nå.) Mente iallefall liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå