BolleKalle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bruker dere høvel der nede?? *grøsse* Ikke no skarpt skal komme nære my precious nei.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis du bruker maskin der nede, er du som regel fuckt. Tro meg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis du bruker maskin der nede, er du som regel fuckt. Tro meg... Jeg har ikke prøvd den på pungen ,men jeg har prøvd den på noen andre steder som gjør rimelig vondt og det er ikke anbefalt. Det svir endel. Og det er ikke lurt og bruke Deo-Spray der. Du kommer til og angre på det i lang tid framover. Har btw aldri barbert pungen. Tror jeg må få litt mer trening før jeg engang tør og bruke en høvel nedenfor halsen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bruker dere høvel der nede?? *grøsse* Ikke no skarpt skal komme nære my precious nei.. lange, krøllete hår i maten.. nam, nam. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Philishave har en sånn fin kinnskjegg stusser, den funker fett! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Huh.. Pung-hud inni barbermaskin! *grøsse grøsse* Lenke til kommentar
morfin Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Dere som shaver pungen; dere bruker vel ikke samme blad i ansiktet som på pungen? Det ville ikke jeg gjort. :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har seff en blad til ansiktet og en annen til manndommen min. hehe eg syns det var rart og små femi første gangen eg barberte sakene men ****** eg angrer ikke på at eg begynte med det. Btw har bare brukt vanlig mach. Why change if it aint broken :smile: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg pleier heller ikke å høvle kvardater.. men vinkler på 90 grader går igjen=P En brazilian? hehe... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har btw aldri barbert pungen. Tror jeg må få litt mer trening før jeg engang tør og bruke en høvel nedenfor halsen. Ikke no stress, er ikke værre enn å barbere seg i ansiktet så lenge pungen er innskrumpet (sånn den er når det er kaldt osv..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ikke no stress, er ikke værre enn å barbere seg i ansiktet så lenge pungen er innskrumpet (sånn den er når det er kaldt osv..) huden der er jo også ganske fleksibel, da.. ikke noe problem å dra litt for å få huden stram. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 huden der er jo også ganske fleksibel, da.. ikke noe problem å dra litt for å få huden stram. nei, men greit om huden ikke er for pløsete.. syns nå jeg iallefall Lenke til kommentar
morfin Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Tror ikke jeg skal begynne med shaving nedentil. Alle på skolen ville ledd seg i hjel når de så meg i dusjen. Det ville ikke vært no morro. Lenke til kommentar
peach Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Viste dere forresten at Gillette har sånn ca 97,5% markedsandel (barberhøvler) i Norge? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Viste dere forresten at Gillette har sånn ca 97,5% markedsandel (barberhøvler) i Norge? det er vel en grunn til det.. har prøvd et par alternativer (de som hadde den reklamen med han skjeggete badevakten, samt noe greier som de hadde på clas ohlson), og har hele tiden gått tilbake til gilette.. selv om de tar blodpriser for bladene. har egentlig lyst på en god, gammeldags straight-razor Tror ikke jeg skal begynne med shaving nedentil.Alle på skolen ville ledd seg i hjel når de så meg i dusjen. Det ville ikke vært no morro. ja, det er viktig å bli akseptert av allmuen.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Viste dere forresten at Gillette har sånn ca 97,5% markedsandel (barberhøvler) i Norge? VAH? finnes det andre enn Gillette som lager barberhøvler?! :o Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Gidder ikke og kjøpe nye blader til min mach3 jeg kjøper bare en brand ny en .. omtrent samme prisen .. BIC ! de som lager kulepenner lager og de små støgge oransje engangshøvlene ,fønker de og til og shave seg Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 har egentlig lyst på en god, gammeldags straight-razor Ja - for det er veeeeldig praktisk når man har det travelt :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ja - for det er veeeeldig praktisk når man har det travelt :wink: nå til dags har jeg det ikke mye travelt.. begynner på jobb kl. 12 hver dag, så jeg har nok av tid til å pudre nesen. dessuten, får man teknikken inn, så tviler jeg på at det skal ta så mange ekstra minutter.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ja, det er viktig å bli akseptert av allmuen.. Errr... glemte noe jeg For noen er det viktig å bli akseptert av almuen ja. Men for andre er det akkurat like viktig å skille seg ut fra almuen. Noen digger nemmelig den ekstra oppmerksomheten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå