Cohiba Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 På jakt etter lyd når du er på farten, uten å isolere deg helt fra omverdenen? Les mer Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvor mye vil de koste, kan dere prøve og legge til pris på artiklene deres? Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Enig i at pris ville vært nyttig. Når det først vises til konkurrerende propper, kunne det også vært en idé å bruke lenker? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 IEMs som slipper inn lyd store mengder lyd (også til trening da...) Jeg har ikke testet disse selv, men karakteristikkene som anmelderen bruker får meg til å tro at dette er nok et møkkaprodukt fra Bose. Jeg sverger fremdeles til mine UE Triple.fi 10 pro til trening. De er kanskje ikke de mest behagelige i verden, men isolasjonen og lydkvaliteten er upåklagelig! Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vil mikrofonen fungere med f.eks. Samsung-telefoner? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Synes disse ser ut som en ripoff av Sennheisers øreplugger utviklet i samarbeid med adidas. Lenke til kommentar
-3RBR7D67 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 IEMs som slipper inn lyd store mengder lyd (også til trening da...) Jeg har ikke testet disse selv, men karakteristikkene som anmelderen bruker får meg til å tro at dette er nok et møkkaprodukt fra Bose. Jeg sverger fremdeles til mine UE Triple.fi 10 pro til trening. De er kanskje ikke de mest behagelige i verden, men isolasjonen og lydkvaliteten er upåklagelig! Møkkaprodukt fra bose? Nå tror jeg du slår på en stortromme du ikke har. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Møkkaprodukt fra bose? Nå tror jeg du slår på en stortromme du ikke har. Det kan være han har fått seg en nå, det har jo tross alt gått noen år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg