rozon Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg skal henge opp noen kabler i stua for jeg er lei av å snuble rundt i kabler til enhver tid... Siden jeg ikke har rør i veggen så må jeg vel til med utenpå-veggbokser. Innsatsen jeg vil ha er her: http://www.sagi.no/c...products_id=903 Spørsmålet er hvor får jeg veggboks/ramme som jeg kan skru denne inn i? Endret 18. oktober 2010 av rozon Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei! På sånne ting pleier vi bruke kombirammer, de fås i forskjellige dybder. 32mm-35mm er det dypeste og gir plass nok til feks dimmere. Clas Ohlson selger slike. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Tusen takk for hjelpen! Akkurat hva jeg lette etter Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 vil minne om NEK 400 §134.1.1. Hvis du må spørre, har du ikke lov til å gjøre det. viser til NEK 400 §134.1.1 Ved utførelse av en elektrisk installasjon skal det sørges for at den gjøres fagmessig av kvalifisert personale og ved bruk av egnet materiell. Elektrisk utstyr skal være installert i samsvar med montasjeanvisningen utarbeidet av produsenten av utstyret. veiledning - det vises til forskrift om kvalifikasjoner for elektrofagfolk med veiledning (FKE) IOM at du åpenbart ikke er elektriker vil jeg anbefale deg å la være! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvis det er sterkstrøm, ja. Utstyret (RJ45 og antenneplugg) TS linket til er designet for svakstrøm Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 var vist litt kjapp der ja, kikket ikke på linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå