Gjest Slettet-IogKviHt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Et mikroskop-bilde av hjertet til en mygg vant førsteprisen i årets utgave av konkurransen Nikon Small World. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det bildet som vant var langt nede på min liste over "vakre" bilder i den samlingen. Det kan vel hende det er noe mer enn bare skjønnhet var med å påvirke jurien i sitt valg (jeg vet ikke helt på hvilken grunnlag de kårer en vinner). Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sitter og skriver på en "zebrafisk"-rapport i dette øyeblikk.. Syns Universitetet mitt skal spandere en 82mm-adapter til oss slik at også jeg kan ta med speilrefleksen min og ta noen fine zebrafisk-bilder jeg kan delta med i slike konkurranser.. Fyi litt feil å si at det er fluorescerende bildeteknologi- det er jo prøven som avgir fluorescerende lys. Forøvrig synes jeg bilde 3 var langt flottere enn 1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg