Bonnskij Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jess... Hjernen min er offisielt graut etter å ha vridd alt mitt vidd rundt følgande oppgåve. Monetary policy: 1. What type of monetary policy was introduced and implemented by the RBA during the global financial crisis? 2. What is the impact of the implemented policy on key macroeconomic indicators stated in the article? 3. Should the adopted monetary policy be discontinued after the crisis is over? Det her skulle liksom vere ein gruppepresentasjon. Resten av gruppa mi har forresten trekt seg frå faget, og som den einaste eleven i klassen som ikkje tek ein bissnissgrad, så kan de mildt sagt tru eg sliter. Nei eg har ikkje talent for business i det heile. Eg er derimot nøydd til å stå med eit tilfredsstillande resultat slik at eg kjem innpå marinbiologi til neste år. Er det nokon som har det aller minste av hjelp å tilby, så er eg takknemleg for alt eg kan få. Eg grip etter halmstrå her, men diskusjon.no er nok mitt siste håp. Det eg har å arbeide utifrå er denne linken:http://www.rba.gov.au/media-releases/2008/mr-08-20.html Alle linkar på sida vedrørande monetary policy gjennom finanskrisa basically. Eg lyt halde ei framføring på 5-6 minutt, men har akkurat no knappe 2 minutt, og 3/4 av det er berre pisspreik. peace out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå