10.02.1907 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen fler enn meg som har fått noen problemer med Htc Desire i det siste? Telefonen min har begynt å starte alle samtaler (både utgående og innkommende anrop) med høytallervolumet på, sinnsykt irriterende! Dette er forsåvidt et problem jeg har funnet litt om på et engelsk forum, men ikke funnet noe svar på det. Er det noen her inne som har/hatt det samme problemet? En annen ting jeg oppdaget her om dagen, var at "medievolumet" er helt ustyrlig og på full styrke når jeg kobler til headset. Men med en gang jeg drar det ut, spiller høytallern lyd etter det angitte medievolum styrken. Meget ubehagelig og ikke minst irriterende bugs dette her. Har prøvd alt utenom å tilbakestille tlf'en til fabrikkstandard, men som jeg leste på http://androidforums.com/desire-support-troubleshooting/105563-desire-always-speaker-phone.html hjalp ikke dette for noen av dem. Noen som har noen løsning på probemene? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå