cmi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Er det godkjent oppsett for regnskap i et ettmannsforetak på linken under? Det skal jo være mer detaljert så klart, men prinsippe i oppsettet tenker jeg på. Endret 18. oktober 2010 av cmi Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal du omsette for over kr 50.000,- må du inn i mva-registeret. Da må du nok sette opp en kontoplan for spesifikasjon av de forskjellige inntekter og utgifter. I tillegg for betaling og tilbakeføring av moms. Den malen du har bilde av, tror jeg ikke blir godkjent av brønnøysund til annet enn "hobbybruk", eller evt til bruk i frivillige lag og foreninger. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Forslag til hvordan den vil se ut da? Må vel finnes et bilde av oppsett på nett, vil bare ha et inntrykk av hvordan det burde se ut Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kanskje greit å begynne på Bedin sine sider. Nærmere bestemt sidene og infoen om regnskap som de har. Regnskap er *ikke* lett, og den billigste løsningen jeg har brukt er Mamut sin til kr 990,- pluss månedlig avgift på kr 99,- (pliktig, men da kommer kontooppdateringene automatisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå