Speedy^ Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei, (!PS : jeg er i nederland, er ikke de 3 siste bokstavene i alfabetet) jeg fAr kjOpe en Bærbare pc med en venn her nede. Dette er et tilbud, om en brukte ( lite brukt) bærbare datamaskin som er 1 Ar gammel. Specs: Sony PCG-962C ( eller noe liknende) Amd Duron 800mhz 128 ram ( vet ikke hvilke type) 14" skjerm 12 gb hb skjerkort har jeg ikke noe info om, men tror det er et standard dArlig skjermkort som bruker A vere pA litt eldre bærbare datamaskiner. DvD Floppy 2 kort plasser 2 usb uttak printer uttak ekstern skjerm modem 56k 10/100 nettverk Det er det jeg vet, og jeg fAr den for 3500 kr Det er vell ikke noe A syte over ? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Helt greit det hvis den passer til ditt bruk.... Den som er best til å avgjøre om den er verdt det er deg selv. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Prisen er knallbra det er bare å kjøpe. Sjekk på qxl hva du får for 3500 der. Dette forutsetter selvsagt at du ikke har tenkt å gjøre noe som krever stor datakraft såsomm 3 d modellering, videoredigering eller må spille de nyeste mest krevende spillene. Lenke til kommentar
cell Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei, (!PS : jeg er i nederland, er ikke de 3 siste bokstavene i alfabetet) jeg fAr kjOpe en Bærbare pc med en venn her nede. Dette er et tilbud, om en brukte ( lite brukt) bærbare datamaskin som er 1 Ar gammel. Specs: Sony PCG-962C ( eller noe liknende) Amd Duron 800mhz 128 ram ( vet ikke hvilke type) 14" skjerm 12 gb hb skjerkort har jeg ikke noe info om, men tror det er et standard dArlig skjermkort som bruker A vere pA litt eldre bærbare datamaskiner. DvD Floppy 2 kort plasser 2 usb uttak printer uttak ekstern skjerm modem 56k 10/100 nettverk Det er det jeg vet, og jeg fAr den for 3500 kr Det er vell ikke noe A syte over ? korleis fikk du til og skrive bærbar, med Æ viss du mangler dei 3 siste bokstavene :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå