RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg kjøper en (fungerede/med tilbhør) Intel Skulltrail D5400XS til ny pris!!! Hvis du kjenner noen som skal selge, eller at du selv skal selge, ta kontakt fortløpende! Hvis du vet om en noen som har på lager eller som selger i butikk og henviser meg til denne plassen skal du få 500,- rett i lomma!! (Norsk butikk som kan få levert raskt!!) Mvh Christian Endret 18. oktober 2010 av RAVENyeahLikeInBIRD Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjøp og salg er ikke tilatt på forumet. Bruk finn.no eller bruktmarkedet. Tråden rapporteres. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjøp og salg er ikke tilatt på forumet. Bruk finn.no eller bruktmarkedet. Tråden rapporteres. OMFG!! PRØVER bare og få hjelp! det er krise! Zeitgeist, takk skal du ha, du er snill du. ! Hvis moderator kommer over dette, ikke slett hele posten er du snill...slett heller spar dette med mulighet for å skaffe seg 500 kr til den som kan peke meg til en butikk som selger dette hovedkortet. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Kjøp og salg er ikke tilatt på forumet. Bruk finn.no eller bruktmarkedet. Tråden rapporteres. OMFG!! PRØVER bare og få hjelp! det er krise! Zeitgeist, takk skal du ha, du er snill du. ! Hvis moderator kommer over dette, ikke slett hele posten er du snill...slett heller spar dette med mulighet for å skaffe seg 500 kr til den som kan peke meg til en butikk som selger dette hovedkortet. En liten redigering av innlegget burde være nok til å holde den innenfor retningslinjene. Formuler det mer som om at du er på utkikk etter råd om hvor du kan finne varen så vil de som eventuellt ønsker å selge sin ta kontakt. Kort og godt fjern de første to linjen etter "Hei!". Mulig jeg er på tynn is selv siden jeg gir råd om hvordan man omgår forumreglene . Siden tråden fortsatt er her kan det også hende moderatoren som fikk saken var uenig med meg. Jeg er ikke ute etter å være en jævel mot deg, men du kan selv tenke deg hvordan forumet hadde sett ut dersom alle fritt kunne sette inn kjøps og salgsannonser. Endret 18. oktober 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har forandret emnetittel. Retningslinjene sier klart: "Kjøp og salg på forumet er forbudt" Ville normalt stengt tråden, men skal gjøre et unntak denne gangen. Det er som regel salgsannonser vi plages med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå