netrom1 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har et nforce2 basert hovedkort (EPoX EP-8RDA) med integrert lydkrets på. For et par dager siden begynnte det å sprake i høytalerene, uten at jeg hadde spillt noe spessielt høyt. Det forsatte et par dager slik og spraking kom inni mellom. Men igår forsvant lyden helt. Alt ser ut til å være OK (ledninger, ingenting er mutet, lydkortet er korrekt installert, osv). Jeg har prøvd å oppdatere drivere fra nvidia.com, og mute alle inn-linjer, cd-in, osv. i tillegg har jeg satt ned ytelsen på lyden, og prøvd tre forskjellige høytalere. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg hadde et lignende problem tidligere, da jeg bygde min maskin saa var det intrigret lydkort, her koblet jeg inn Audio kablen fra CD-Rom spilleren, saa hver gang cd-rom'en begynnte aa spinne saa ble det skurring paa hoytalerne. Dette var jeg ikke klar over, helt til jeg bestemte meg for aa ta ut ledningen, jupp skurringen forsvant. JEg ser ikke noe vits med aa ha Audio ledningen koblet til lydkortet (fra cd-rom'en) saa lenge jeg kun bruker DVD og mp3. Du for se om det hjelper noe. Frankie Singapore Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Min har svak skurring også.. Jeg har til gjenjeld ekstremt sensitive høretelefoner. MDR-V600. Alle integrerte lydkort har det problemet. Skal du bli kvitt problemet så må dere kjøpe dere billig høyttalere/høretelefoner eller kjøpe et lydkort i tilleg.! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ja, irriterende spraking! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå