Gå til innhold

Kjøpt av Gamer laptop (hovedsakelig)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en stund vurdert å kjøpe ny laptop, og nå har den gamle strøket med, så er plutselig en timecrunch på det ;)

 

Søkt litt rundt og bestemte meg for å kjøpe en Asus G51Jx 3D, så ganske bra ut, bestilte hos Amentio som da informerte meg at denne modellen er blitt utfaset. Så også på 17" versjonen, men var lite imponert med ytelsen fra det grafikkkortet.

 

Det jeg er ute etter er en laptop som kan håndtere nyere spill på høy grafikk, helst noe rundt 15", da 17" er rimelig stor. Og ikke alienware, da det hadde vært flaut å vise seg offentlig med en så stygg notebook ;)

 

Pris.. vel pris kommer litt an på hva jeg får ut av det, 8000-16000 tenker jeg.

Er ute etter noe som kan vare noen år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skjønte jeg lite... Skjermkortet i Asus G73JH (14,000) ( Antar det er den du mener) Er det beste single skjermkorter i en laptop til dags dato (HD 5870) som yter veldig bra i spill, etter det jeg vet. Ta også en titt på MSI Gx660. Den har 15,3 inch screen, full HD , samme skjermkort som G73 men til 4k mindre pris! ( 10,000) MSI'en har også de beste høyttalerene som finnes i en laptop i dag. ( DynAudio!) Also, ikke la bildene på evt. butikker overbise deg om hvordan den ser ut. Finn hjemmebilder og hjemmevideoer! Den ser faktisk mye bedre ut og lysene kan bli skrudd av, selvføllgelig.

Endret av Haygon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...