BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjæresten min fyller 26 nå i november, og jeg har tenkt på bursdagsgave til han i ukesvis. kommer ikke på NOEN TING. HJELP. Fint om dere mannfolk kan fortelle meg hva dere liker å få i presang?! Vil at det skal være noe spesielt, kjærstete. Men ikke for kjærestete. For det liker de visst ikke, har jeg hørt. Hmm. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noe han faktisk kan bruke. Vi(mange av oss) er ikke interresert i duftlys o.l. Personlig ville jeg blitt glad for en bremselysbryter eller batteri til motorsykkelen min Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noe "kjærstete"? Personlig hadde jeg blitt mye mer glad for å få noe jeg "ville" ha. Har han noen hobbyer, idrett han driver med, whatever? Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Nei, han driver igrunn ikke med noe spesielt. Med "Kjærstete" mente jeg bare at jeg vil gi han noe spesielt, fra meg. Ikke noe sånn som sokker eller slips. Har vurdert armbånd, eller noen kule t-skjorter ellerno. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kanskje en smule dyrt; Rolex. Det hadde jo vært ganske fett Men om dere har hatt en "krangel" som f.eks en kamerat av meg hadde med dama, hun påsto at det ikke fantes plastikkhammere. Hva fikk han til bursdag? Joda, en plastikkhammer Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nei, han driver igrunn ikke med noe spesielt. Med "Kjærstete" mente jeg bare at jeg vil gi han noe spesielt, fra meg. Ikke noe sånn som sokker eller slips. Har vurdert armbånd, eller noen kule t-skjorter ellerno. "Han driver igrunn ikke med noe spesielt"? Finnes det noen som ikke har en interesse, liker han virkelig ingenting spesielt? Ikke driver han noe spess idrett, ikke er en glad i noe kulturelt og kunstnerisk? Prøver du å fortelle meg at hvis typen din hadde en helg all by himself så hadde han stirret i veggen? Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Nei, han driver igrunn ikke med noe spesielt. Med "Kjærstete" mente jeg bare at jeg vil gi han noe spesielt, fra meg. Ikke noe sånn som sokker eller slips. Har vurdert armbånd, eller noen kule t-skjorter ellerno. "Han driver igrunn ikke med noe spesielt"? Finnes det noen som ikke har en interesse, liker han virkelig ingenting spesielt? Ikke driver han noe spess idrett, ikke er en glad i noe kulturelt og kunstnerisk? Prøver du å fortelle meg at hvis typen din hadde en helg all by himself så hadde han stirret i veggen? Mest sannsynlig hadde han vel drukket seg full, vært på båttur eller brukt tiden på unødvendige ting med kameratene sine. Det er vel ikke alle som har en spesifik hobby eller interesse de bryr seg om? Jeg har heller ikke det, men det beryr ikke at jeg sitter hjemme og titter i veggen hvis jeg har fri:) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjøp en PS3 til han du... Eller et ØL tappe anlegg Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjøp en PS3 til han du... Eller et ØL tappe anlegg Ingen dum ide faktisk Ps3 er jo perfekt. Det ønsker han seg. Hvor mye koster det? Sånn cirkus? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ca 2500kr... + spill. Link: Elkjøp De har også en pakke med Fifa, som koster 3300kr. Du får finne et spill han liker, om det er bil eller skytespill. Du kan også kjøpe de nye move greiene, litt ala Wii, så dere kan ha det morro sammen Endret 18. oktober 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ca 2500kr... + spill. Link: Elkjøp De har også en pakke med Fifa, som koster 3300kr. Du får finne et spill han liker, om det er bil eller skytespill. Du kan også kjøpe de nye move greiene, litt ala Wii, så dere kan ha det morro sammen Jeg tror faktisk jeg nettopp bestemte meg for en playstation Vet noen om de fortsatt har Tekken spill til ps3? det er det eneste spillet jeg vet han liker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ikke det at jeg har sånn suuper peil på Tekken spillene, men ut i fra de resultatene jeg fikk på Google, så ser det ut som at det eksisterer et par Tekken spill til PS3 ja. Her på Elkjøp f.eks: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/playstation-3-spill/PS3TEKKEN6PLA/tekken-6-platinium-ps3 Endret 18. oktober 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke det at jeg har sånn suuper peil på Tekken spillene, men ut i fra de resultatene jeg fikk på Google, så ser det ut som at det eksisterer et par Tekken spill til PS3 ja. Her på Elkjøp f.eks: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/playstation-3-spill/PS3TEKKEN6PLA/tekken-6-platinium-ps3 ÅH, PERFEKT Da er det bænkers Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nettopp, da fant vi ut at han liker å spille TV-spill. Sjokkerende. Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nettopp, da fant vi ut at han liker å spille TV-spill. Sjokkerende. Ja dæven. sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå