Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til bursdagsgave!

Anbefalte innlegg

Kjæresten min fyller 26 nå i november, og jeg har tenkt på bursdagsgave til han i ukesvis.

kommer ikke på NOEN TING.

HJELP.

Fint om dere mannfolk kan fortelle meg hva dere liker å få i presang?! Vil at det skal være noe spesielt, kjærstete. Men ikke for kjærestete. For det liker de visst ikke, har jeg hørt. Hmm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, han driver igrunn ikke med noe spesielt.

Med "Kjærstete" mente jeg bare at jeg vil gi han noe spesielt, fra meg. Ikke noe sånn som sokker eller slips.

Har vurdert armbånd, eller noen kule t-skjorter ellerno.

"Han driver igrunn ikke med noe spesielt"? Finnes det noen som ikke har en interesse, liker han virkelig ingenting spesielt? Ikke driver han noe spess idrett, ikke er en glad i noe kulturelt og kunstnerisk? Prøver du å fortelle meg at hvis typen din hadde en helg all by himself så hadde han stirret i veggen?

Lenke til kommentar

Nei, han driver igrunn ikke med noe spesielt.

Med "Kjærstete" mente jeg bare at jeg vil gi han noe spesielt, fra meg. Ikke noe sånn som sokker eller slips.

Har vurdert armbånd, eller noen kule t-skjorter ellerno.

"Han driver igrunn ikke med noe spesielt"? Finnes det noen som ikke har en interesse, liker han virkelig ingenting spesielt? Ikke driver han noe spess idrett, ikke er en glad i noe kulturelt og kunstnerisk? Prøver du å fortelle meg at hvis typen din hadde en helg all by himself så hadde han stirret i veggen?

Mest sannsynlig hadde han vel drukket seg full, vært på båttur eller brukt tiden på unødvendige ting med kameratene sine.

Det er vel ikke alle som har en spesifik hobby eller interesse de bryr seg om? Jeg har heller ikke det, men det beryr ikke at jeg sitter hjemme og titter i veggen hvis jeg har fri:)

Lenke til kommentar

Ca 2500kr... + spill.

Link: Elkjøp

De har også en pakke med Fifa, som koster 3300kr. Du får finne et spill han liker, om det er bil eller skytespill.

Du kan også kjøpe de nye move greiene, litt ala Wii, så dere kan ha det morro sammen :)

Jeg tror faktisk jeg nettopp bestemte meg for en playstation :)

Vet noen om de fortsatt har Tekken spill til ps3? det er det eneste spillet jeg vet han liker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...