TheOats Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ah okay. Trodde den var på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Den har vært på samme sted de siste 12 årene, så det er greit å vite slikt før du "klager" på den dårlige Home Premium utgaven du har måtte kjøpe, siden piratkopien din "maste" for mye... Windows 98 - Altså fra 1998 XP - Altså fra 2001: Vista - Altså fra 2007: Endret 26. oktober 2010 av myhken Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel jeg klagde ikke på premium utgaven denne ganen. Jeg ville bare vite hvor den var for de jeg ville sette maskinen til å skru seg av automatisk etter en viss periode. Jeg har ikke brukt den før så jeg viste ikke at den var der den var. Men så en guide til hvordan jeg skulle få maskinen til å skru seg av selv, og der sa de at oppgavebehandlingen var under kontrollpanelet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da så. Bruker selv et lite program som er gratis og som heter: AMP WinOFF til det formålet. Utrolig kjekt. Har en server som ikke står her hjemme, som jeg restarter hver dag til et bestemt klokkeslett med dette programmet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Prøver kanskje det da. Skal forresten se om jeg får til å endre språk snart. Som du sa så var det ikke mye Microsoft kunne (ville) gjøre. Eneste jeg kunne gjøre var å kjøpe en oppdatering så jeg får Ultimate versjonen, men jeg betaler ikke 15hundre for å skifte språket =P Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Prøver kanskje det da. Skal forresten se om jeg får til å endre språk snart. Som du sa så var det ikke mye Microsoft kunne (ville) gjøre. Eneste jeg kunne gjøre var å kjøpe en oppdatering så jeg får Ultimate versjonen, men jeg betaler ikke 15hundre for å skifte språket =P Er en grunn til at guiden min er en av de mest besøkte sidene på bloggen min enda. Og Microsoft hjelper deg jo selvsagt ikke, med noe annet enn å tilby Ultimate utgaven. Var derfor jeg sa du kunne spare deg hendvendelsen dit...men da så du jo det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå