HulkHaugen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke bare har Adobe en dårlig sikkerhet (usikker på hvor dårlig), og for hva jeg vet er den kanskje omtrent like dårlig på alternativene. Problemet er jo at Adobe har nok et marked på godt over 90%, og blir derfor mye mere attraktiv for hackere å angripe. Litt av samme som Windows vs Mac og Linux, eller IE vs Crome, FF, Opera etc. Og angående harddiskplass, så er det svært normalt å dele harddisken, slik at OS-stasjonen er på mellom 32-100GB, og det er ingen fordel å ha det trangt om plassen der... Lenke til kommentar
Proper Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg ser ikke poenget med å splitte HD'en i flere partisjoner, men klart vil et stort program være problematisk hvis man har en liten partisjon. Man kan jo fjerne ekstra fjas som ikke blir aktivt brukt (installasjonsmappen f.eks), men tror det lønner seg ved drift å ha det liggende lokalt. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Dele HD'en i flere partisjoner er veldig nyttig, gjør det uendelig mye enklere hvis du må reinstallere engang, uansett grunn. Slipper å styre med å kopiere alt over til eksterne disker, eller noe annet fjas. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Uff, dette lukter svidd. Ennå mer bloated kode som skal ta for seg av både RAM og CPU-ressurser som er mer enn godt presset allerede av Windows og Aero-grensesnitt eller noe sånt noe. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Og da øker vel størrelsen på Reader til 1GB eller noe sånt da Holder meg til Foxit Reader, tryggere, kjappere og mindre, og dekker forøvrig alle mine behov Forøvrig har vel Foxit en eller annen "protected mode" den også, har den ikke? Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå