Xanitra Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) http://www.dagbladet.no/2010/10/18/kultur/spill/world_of_warcraft/pc-spill/onlinespill/13886244/ Da har den nye videoen kommet, å ja, jeg må si meg noe skuffet. Isteden for å vise de forskjellige klassene og hva de har å by på har Blizzard igjen valgt å gå samme veien som Wrath of the Lich King: Altså en video med en passe døll voice over, å en drage som klikker mentalt. De kunne jo valgt en annen skuespiller for stemmen til denne dragen, enn han som spiller Thrall.. Jeg trodde det var han som pratet for svingende.. Jeg savner humoren i de andre sekvensene fra vanilla, og BC. _________________ Men alt dette kan jo ha noe med at jeg er en smule skeptisk til hele greia. Hvor er alle skill points blitt av? De er halvert, å nå tvinger de oss til å holde oss til et tre om gangen? (også med dual spec.) Ja, jeg vet ikke helt. Noe av det som gjorde WoW moro var jo at det var så mange builds å velge mellom. Not anymore. Jaja, jeg gleder meg jeg også, men det jeg har sett til nå, lover ikke godt. Endret 18. oktober 2010 av Xanitra Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Denne var jo ganske tafatt, egentlig ... Hadde ikke en gang bra musikk. Men den var litt kul for det da, lolol Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Synes den var dritfet jeg. Likte også Wotlk sin. Var mye gøyere å se på Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Uff, kjenner det kiler litt i rognpåsan når jeg ser det her. Frister å starte igjen, men vet ikke hvor lurt det er. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Du bør starte nå, for da logger du inn og ser at UI'n din er f***ed, også blir du lei og logger av. Endret 18. oktober 2010 av Ayb Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 heheh, å? har ikke spilt ordentlig på litt over 2 år så det kan bli spennende. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vent til Cata før du starter igjen ihvertfall, siden det blir nytt landskap da. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Du bør starte nå, for da logger du inn og ser at UI'n din er f***ed, også blir du lei og logger av. Kjempevanskelig å konfigurere. Endret 18. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du bør starte nå, for da logger du inn og ser at UI'n din er f***ed, også blir du lei og logger av. Kjempevanskelig å konfigurere. Det kommer ann på hvor mange addons du har. Veldig lang tid trenger det ikke alltid å ta, men det er veldig deprimerende å logge inn til når du har mye annet du vil prøve Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja, jeg begynte å gråte og kuttet pulsen (nesten) sist det skjedde meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå