Gå til innhold

Forumtreff Bergen

KvitKnekt

15 stemmer

1. 1. Når passer det best?

• Fredag 5. november
    • Lørdag 6. november
    • Fredag 12. november
    • Løradg 13. november
    • Fredag 19. november
    • Lørdag 20. november
  2. 2. Hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er hverken Grilling, Flisespikking, Fjelltur, Fotoshoot, Snøballkrig, Fest, LAN, Piknik, Juleverksted, Kino, bowling eller Filmkveld noe dyrt da. Spesielt er Filmkveld, LAN, Snøballkrig, Fotoshoot, Flisespikking og Fjelltur totalt gratis.

Endret av KvitKnekt
Lenke til kommentar

Kjøpe inn en sekser eller no og spille LAN er ikke dyrt. Jeg stiller med warcraft 3 (_masse_usermade maps), bf 1942, bf 2, starcraft broodwar og UT 99 ferdig cracket.

Nok og velge av. =)

Edit: Jeg kunne også tenke meg middag ute, da helst på Inside, for de har de syyykeste burgerne i hele verden. Alle _må_ jo ikke spise. De som er fattige kan sitte å se på :tease:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Kjøpe inn en sekser eller no og spille LAN er ikke dyrt. Jeg stiller med warcraft 3 (_masse_usermade maps), bf 1942, bf 2, starcraft broodwar og UT 99 ferdig cracket.

Nok og velge av. =)

Godt poeng. Helgetur til England, og tur-retur oslo ville nok sprengt budsjettet mitt dessverre. Et LAN med litt alkohol er jeg totalt med på!

Edit: Jeg kunne også tenke meg middag ute, da helst på Inside, for de har de syyykeste burgerne i hele verden. Alle _må_ jo ikke spise. De som er fattige kan sitte å se på :tease:

Håper du er liten, skal jeg stjele hamburgeren din!

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å skremme med utvalg av aktiviteter :p

Ville bare ha en litt lang liste, og kom ikke på noe bedre.

Godt det.. Hadde vært mektig intressant å reise til England med fremmede :p

Endre det til en tur til Amsterdam, så er jeg med! :thumbup:

Ikke nødvendigvis relatert til avataren min :ph34r:

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Haha, jeg har allerede vært i Amsterdam to ganger, så bør vel vente en stund til neste gang hvis ikke venner/familie skal se veldig rart på meg. ;)

Neida, men litt mer seriøst, det er vel en grei (og "safe") plan å først spise ute, og så stikke til noen for LAN/film/fest?

Lenke til kommentar

Det begynner å haste med å få avklart hvilken dag det blir for min del. Fredag 12/11 passer best for meg, men flertallet kan lørdag 13/11, så skal vi si det?

Apropos reising, hvis det er noen som (seriøst) er med på en weekendtur et eller annet sted, så er jeg lett med. Omtrent når som helst, hvor som helst - er utrolig reisesyk for tiden. :p Hadde vært gøy å ta en spontantur.

Lenke til kommentar

Jeg kan fint være med på tur! :p

Men ser helst at det ikke blir veldig dyrt, da. Trenger ikke være så voldsomt, men dersom man får tak i billige biletter kan også jeg være med nesten hvor som helst :)

Edit:

Studenter er ikke verdens rikeste..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Per nå ligger 13. november ørliten smule foran resten.

Det er jop91, Snorre, KvitKnekt, Chef Samebror, 2ball(s), og -Tommy som har tid denne dagen. Ingen flere som har lyst å treffes denne dagen?

Det er også spise ute, deretter fest som står øverst på ønskelisten hos de fleste.

Lenke til kommentar

Høres bra ut for meg, men det skulle da kunne være litt mer folk syntes jeg. Det viktigeste er uansett å gjennomføre det og ikke å vente så alt for lange til neste gang. Dersom det ikke blir så mange folk denne gangen går det jo ann å ha noe i desember/januar. På den måten vil folk som har vært innom her, få en sjangse til.. På en måda..

jaja.. da e.. eeøøh.. fryktelig tidlig!

Lenke til kommentar

Jeg er med på det meste som ikke krever avsindig stor lommebok. Å ta en matbit ute på byen og så stikke hjem til noen høres absolutt godkjent ut. Dog, jeg må ta noe forbehold om at jeg faktisk har tid til å være med. Men det skal forhåpentligvis gå seg til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...