Romis Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Som liten spillte jeg veldig ofte D&D brettspillet, hvor vi satt opp vår karakter på et ark og bestemte forskjellige attributer. Når I dissensions dager vil ikke vennene mine spille det lenger, noe som er veldig synd. Derfor lurte jeg på om det var noen av dere som ville spille over Skype eller IRL hvis folk bor nær Bamble. Jeg har selv ikke terninger eller noen av bøkene, så noen i gruppa må ha det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kan ikke si jeg er med, men D&D over Skype var en fantastisk ide! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hadde satt pris på om noen hadde meldt seg frivillig. Har veldig lyst til å se det her skje, med tanke på at ingen av mine IRL venner vil spille det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har alltid vært interresert i å prøve dette, så jeg er med på en eventuell runde over Skype! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå