Gng Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hei. Kjøpte for en tid tilbake siden en A8Js laptop. To års garanti løp ut mai 2009. Den var inne for reparasjon flere ganger, sist gang var det grafikkkortet som strøk med, måtte byttes. Nå har så grafikkkortet strøket med Igjen.. med nytt kort fra i fjor.. (Reparatør/Verksted på henvisning fra asus, ikke selger) Har jeg noen rettigheter her? mhp. defekt kort osv? Og om så, hvem har ansvar her? Selger er nedlagte pcutstyr.no Takk Endret 17. oktober 2010 av Gng Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva er flere ganger egentlig? Forutsetter en at "mengden" ganger med feil faller innenfor skrankene i fkjll, så kan du rette kravet mot Asus eventuelt. Lenke til kommentar
Gng Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Litt usikker på hvor mange ganger den har vært inne til reparasjon, mener å huske de byttet ut harddisken.. Men tror den har vært der en annen gang også, er en stund siden nå. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du må nesten vite det før du kan få skikkelig hjelp her. Eventuelt kan du klage til Asus, men hvor mye det hjelper deg basert på det du fremstiller nå, det er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå