fiskum Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Ser at BenQ har kommet med en ny skjerm, vissnok utviklet i samarbeide med 2 av CS-spillere, SpawN og HeatoN. Noen som har gått til innkjøp og har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Bumper denne jeg! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E Har noen denne skjermen enda? Lenke til kommentar
Slevik Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg fikk denne i går, og er kjempefornøyd. Jeg skal teste skjermen på spill i kveld, så det gleder jeg meg til. Skjermen gir et fint bilde, og byggekvaliteten er ikke noe å klage på. Foten er veldig stabil, og skjermen kan lett justeres alle veier. Anbefaler! Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg fikk denne i går, og er kjempefornøyd. Jeg skal teste skjermen på spill i kveld, så det gleder jeg meg til. Skjermen gir et fint bilde, og byggekvaliteten er ikke noe å klage på. Foten er veldig stabil, og skjermen kan lett justeres alle veier. Anbefaler! Hadde vært fantastisk fint om du hadde orket å komme tilbake og dele erfaringene dine med den senere i kveld. Ellers så er det fint å høre at du er fornøyd da jeg vurderer skjermen selv. Lenke til kommentar
Slevik Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har spilt Battlefield Bad Company 2 i tre timer og må si at jeg kjempefornøyd med skjermen. Den gir et utrolig fint bilde. Jeg kjører med alle innstillingene i spillet på max, så detaljene er helt utrolig. Jeg får vel legge til litt info om maskinen også(satt den sammen på fredag). Skjermkort: XFX Radeon HD 5870 2GB EYEFINITY 6 Prosessor: Intel Core? i7 Quad Processor i7-930 Hovedkort: Gigabyte GA-X58A-UD7, X58 Harddisk: Corsair SSD Force Series 2,5" 120GB, Hitachi Deskstar 1TB Ram: Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Om ikke lenge blir det innkjøp av to nye XL2410T for å kjøre de i eyefinity :-) Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk samme skjerm i dag. Har bare fått testet den i 30 min før jeg måtte på jobb. Fikk litt dårlig bilde når jeg spilte av HD materiale, både 720p og 1080p. En del støy på mørke områder. Er sikkert noen triks her og som sagt så fikk jeg ikke så mye tid til å gjøre noe. Har bestilt meg Nvidia 3D vision og gleder meg til å få testet ut spill og filmer i 3D Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) dobbelpost Endret 4. november 2010 av duppskoen Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Bomp! Ingen som har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå