-Just-Me- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Yeah, that's true ^^ Lenke til kommentar
Blomst123 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har hørt at å barbere mot hårene kan gi inngrodde (?) hår osv. men det er jo mye mer effektivt å barbere oppover, altså MOT hårene? Uansett. Om du tenker på om du skal barbere deg for ei jente eller ikke, kommer det helt ann på hva jenta foretrekker.. Lenke til kommentar
sherminator Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) . Endret 6. mars 2015 av sherminator Lenke til kommentar
yahoocom Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 hater hår!! rett og slett Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Når vi er inne på saken; nye dama barberer seg ikke og har SVÆR busk nedentil. Søt og bra jente, men alt annet enn vanlig penetrering føles halveis ekkelt, da alle håra kommer i veien. Hvordan ta det opp med henne? Anonymous poster hash: 5dbc5...551 1 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg barberer jevnlig og er "alltid" glatt. Det samme med fruen, vi liker det best sånn. Kan virke noe overfladisk, men en jente med busk er uaktuelt for meg. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Når vi er inne på saken; nye dama barberer seg ikke og har SVÆR busk nedentil. Søt og bra jente, men alt annet enn vanlig penetrering føles halveis ekkelt, da alle håra kommer i veien. Hvordan ta det opp med henne? Anonymous poster hash: 5dbc5...551 Du kan feks si: Liker du hår i maten?, ikke det nei, så få vekk den skauen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Som det kvinnelige kjønn, og sånn halvveis voksen. Så foretrekker jeg litt hår. Mannfolket trimmer rundt stanga og det er nok for min del. Liker det ikke helt glatt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Når vi er inne på saken; nye dama barberer seg ikke og har SVÆR busk nedentil. Søt og bra jente, men alt annet enn vanlig penetrering føles halveis ekkelt, da alle håra kommer i veien. Hvordan ta det opp med henne? Anonymous poster hash: 5dbc5...551 Du kan feks si: Liker du hår i maten?, ikke det nei, så få vekk den skauen. uff, det må da være tidenes teiteste måte å ta det opp på Endret 15. desember 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ekte menn med deilige damer har hår på pikken, kanskje trimmet for å ikke ha helt urskog, men hår på pikken.... helt glatt er veldig feminint for gutter, det er gutter som liker å pynte seg og bruke lang tid foran speilet som har det... ikke mannfolk Anonymous poster hash: 89a03...5d7 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Når vi er inne på saken; nye dama barberer seg ikke og har SVÆR busk nedentil. Søt og bra jente, men alt annet enn vanlig penetrering føles halveis ekkelt, da alle håra kommer i veien. Hvordan ta det opp med henne? Anonymous poster hash: 5dbc5...551 Du kan feks si: Liker du hår i maten?, ikke det nei, så få vekk den skauen. uff, det må da være tidenes teiteste måte å ta det opp på Kanskje derfor jeg hadde et smilefjes på slutten? sette litt humor på dette. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Er J18 og synes i utgangspunktet ikke at det er turnoff med hår der nede, men det er mye mer behagelig uten. Trenger dog ikke være glattbarbert, det holder med trimmet. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Om man får litt hår i munnen er ikke så ille. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg hater hår i maten. Når jeg synes det er ekkelt med hår vil jeg ikke at dama skal ha det noe verre med meg, derfor barberer jeg meg også! Lenke til kommentar
Dkgut39 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Når vi er inne på saken; nye dama barberer seg ikke og har SVÆR busk nedentil. Søt og bra jente, men alt annet enn vanlig penetrering føles halveis ekkelt, da alle håra kommer i veien. Hvordan ta det opp med henne? Anonymous poster hash: 5dbc5...551 Lenke til kommentar
Dkgut39 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Hvor fandt du hende Dette er jo en smaks saks så du må jo bare ta det op . For min del søker/liker jeg med det motsat hos jenter med mye hårete , men de findes jo ingen av i dagens samfund , men slikt er det bare .. Litt ironi hjelper når du tar op dette tema da Endret 28. desember 2015 av Dkgut39 Lenke til kommentar
Intox Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg barberer underlivet med maskin, til litt under en cm i lengde. Dermed slipper jeg kløe, rødhet og at det blir skarpe hår som kan være ubehagelig under samleie. 1 Lenke til kommentar
Dkgut39 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg barberer underlivet med maskin, til litt under en cm i lengde. Dermed slipper jeg kløe, rødhet og at det blir skarpe hår som kan være ubehagelig under samleie.Bra ikke alle er så optaget av at fjerne absolut alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg