Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tragisk sex, hjelp!

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Hadde verdens mest tragiske "sex" i går! Er en jeg roter med/potensiell kjæreste. Han var jomfru og det vistes godt. Han tok bare på feile steder, og skjønner ikke at jenter må bli våte før de kan ha sex. Går ikke å putte noe inn før det. "Men du var jo våt", sa han når jeg forklarte. Jada, det er forskjell på fuktig og våt i denne sammenheng. Derfor var jeg for trang, så gikk ikke. Forklarte at jenter trenger forspill. "Men jeg var da borti alle stedene", sa han, og ramset opp de erogene sonene. Han var det ja, men to sekunder på hvert sted funker ikke. Etterpå ble han skuffa. Ble skuffa jeg og. Vil nesten ikke prøve igjen..

Må bare få ut litt frustrasjon og noen tilbakemeldinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt vanlig med enkelte innkjøringsproblemer. Det bør være betydelige fremskritt etter noen runder med sengegymnastikk, men enkelte har rett og slett ikke det som skal til for å utvikle ferdigheter vedrørende det å være intim med en partner. Noen menn håndterer damen som om hun var en sekk med poteter. Sex er kanskje ikke det viktigste, men det er vanskelig å ha et forhold med en partner som ikke er seksuelt kompatibel.

EDIT: Det er ikke alle damer som vet hvordan de skal håndtere en penis, så damer er ikke feilfrie og har en del å lære.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Høres ut som det var litt store forventninger inne i bildet. Sex er heller ikke noe som blir vellykket hvis ikke begge er i riktig humør og det er ikke sikkert det forandrer seg selv om man har forspill. Hvis man er turned on så kan man jo komme etter sekunder eller minutter mens hvis man er helt i av-modus så kan man jo knulle i timevis uten at det skjer noe som helst annet enn at man blir sår i skrittet og frustrert over at man ikke kommer i mål.

Lenke til kommentar

Hadde verdens mest tragiske "sex" i går! Er en jeg roter med/potensiell kjæreste. Han var jomfru og det vistes godt. Han tok bare på feile steder, og skjønner ikke at jenter må bli våte før de kan ha sex. Går ikke å putte noe inn før det. "Men du var jo våt", sa han når jeg forklarte. Jada, det er forskjell på fuktig og våt i denne sammenheng. Derfor var jeg for trang, så gikk ikke. Forklarte at jenter trenger forspill. "Men jeg var da borti alle stedene", sa han, og ramset opp de erogene sonene. Han var det ja, men to sekunder på hvert sted funker ikke. Etterpå ble han skuffa. Ble skuffa jeg og. Vil nesten ikke prøve igjen..

Må bare få ut litt frustrasjon og noen tilbakemeldinger.

Leit! Men som du sikkert er enig i, er dere jenter kompliserte skapninger - ikke bare når det gjelder det mentale. Og jeg kan love deg at en fyr med liten erfaring med jenter, ikke har gode forutsetninger for å skape storm i senga.

Men vet du hva? Siden vi ikke er født med alle mulige kunnskaper om hvordan sex skal være, må vi lære det. Her har denne skuffelsesfyren din sikkert lest og hørt litt, men som du jo har skjønt, funker ikke det: Læring skjer ved øvelse.

Og før man har prøvd seg noen ganger og ser (og hører) hva som fungerer og ikke, er man dårlig. Man vet lite om hva man driver med. Slik er det, og du må egentlig bare ta det med et smil. Om du hinter og forteller, blir det raskt langt bedre. :cool:

Det dummeste du gjør? Å vise at du er skuffet og at han gjør alt feil. Hørt om prestasjonsangst? Ikke videre moro, hverken for gutt eller jente.

Lenke til kommentar

Som frevild sier, sex kan ikke læres på forhånd, det i er høyeste grad "learn by doing". Du sier han er jomfru, og på samme måten som en som aldri før har kjørt bil ikke kan stå på førerprøve, vil ikke en som er jomfru være noen "storm" i sengen, som nevnt.

Jeg vil absolutt prøve igjen om jeg var deg, og neste gang prøve å hjelpe istedenfor å kun vurdere og kritisere. Det er ingen som blir bedre av kun negativ kritikk. Konstruktiv kritikk og instrukser på den annen side vil være til mye større hjelp. Det virker som alt for mange kvinner tror at menn vet nøyaktig hvordan de vil ha det, uten at kvinnen selv har sagt noe som helst. Dette fører så klart til forvirring, spesielt da mye av ansvaret ofte blir gitt til mannen da han gjerne er den som må ta inititiv i sengen om ikke annet er bestemt.

Tenk på deg selv som en lærer i et klasserom. Ville du gått hit på forumet og kritisert elevene dine for deres manglende kunnskap om et emne de aldri før hadde hørt om? Så klart ikke. På samme måten er det her, og jeg håper du forstår hvordan du skal gå til verks om det blir noen neste gang. Denne gutten er sikkert fullt klar over selv at han ikke sto opp til dine forventninger (som tydeligvis var mange), og om du ikke gir han noen ny sjanse og det i tillegg blir lenge til neste gang han har sex (som sannsynligheten kan være stor for), kan han bygge opp en tro på at han ikke duger, og at han ikke egner seg til å ha sex. Dette vil skape et enda større prestasjonspress og mer nervøsitet for neste gang han har sex.

Et forhold består av to parter, ikke bare én (i dette tilfelle han). Ta ansvar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg må si meg uenig i de fleste svarene ovenfor. Ingen kan selvfølgelig være verdensmester i sengen første gang, men det finnes da noe som heter internett. Inntrykket mitt av han i forhold til innlegget ditt sier meg at han tror det er noe han må gjøre for å "få" sex, og hvis jeg hadde vært ts ville det gjort meg skeptisk til forholdet med han. Hvertfall for min del hvis jeg hadde truffet en jente som ikke hadde visst hvordan hun skal gjøre noen ting ;)

Lenke til kommentar

Enig med therealvebbi, om han er i tjueårene burde han ha noen form for kunnskap rundt dette emnet. Jeg ville testet med han igjen, men om han forventer at du blir våt av at han "er borti alle de erogene stedene" så kanskje ikke dette er helt din fyr? Jeg tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til det i allefall.

Lenke til kommentar

Tragisk type?

Ikke vet jeg, men enkelte ganger kan det bli litt kleint med kommunikasjon på enkelte seksuelle aspekter i nybegynnerfasen. Jeg ville råde deg til og kjøpe han en nybegynner bok om sex.

Lykke til ;)

Mvh T&C

Lenke til kommentar

Synes egentlig bare synd på gutten jeg, ikke deg. Vil også tørre å påstå at det med våthet ikke er allmen kunnskap hos gutter. Er så teit med jenter som bare blir skuffet, hva med å heller ta kontroll, for all del trengs det ikke mange ganger til før det burde bli bra.

Vil heller si du er heldig som har funnet deg en gutt som ikke har jokket på enhver dame han kjenner, jeg skulle ihvertfall gitt mye for å ha meg med en pen jente som var jomfru

Lenke til kommentar

Når jeg leser slikt, begynner jeg å tenke over hvor jeg har lært dette da jeg aldri har hatt problemer med å gjøre en dame kåt og våt. Men skal slutte å skryte om meg selv! :)

Hvis jeg var TS ville jeg prøvd å hatt noen rundt med alt-utenom-penetrering sex; fingring, runking, slikking, suging og andre kjekke ting på samme hylla! :) Dette gir gutten en sjangse til å lære om din og hans kropp før han stapper brannslangen inn for å slukke din brann ;)

Benytt sjansen til å lære han opp, gjør han spesial tilpasset dine lyster og behov! ;) Skulle gjerne gjort det selv, men de blir så unge før de er urørt..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...