malmklang2 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Noen forslag til hvordan jeg kan sjekke en formfeed tekst for antall linjeskift på rad, for sperring av linjeskiftflood ? Jeg vet nøyaktig hvordan jeg sperrer osv... men ikke helt sikkert på hvordan jeg skal telle opp. Jeg tenkte meg noe sånt som maks 3 linjeskift etter hverandre, og sperring for 4 og oppover. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 regexp: if ($string =~ /n{4,}/ ){ print "Din dass, ikke prøv deg!n"; } Lenke til kommentar
malmklang2 Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Takker. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått testet, men det funker nok helt sikkert Lenke til kommentar
malmklang2 Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Njet, funket ikke Ikke med if ($string =~ /n{4,}/m ){ engang... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 regexpen burde funket, kan det være noe annet ved implementasjonen som ikke er rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå