Baranladion Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Poster dette i nettverksforumet, fordi jeg tror det er i ruteren problemet ligger. Jeg har en trådløs Inteno ruter fra nextgentel med WPA/WPA2 PSK sikkerhet. Når jeg trykker inn passordet til nettverket søker den bare etter IP adresse og jeg får ikke tilkoblet. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg kom meg på nett his svigers uten problem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Har du XP uten SP 1-3 så fungerer ikke WPA eller WPA2. Ellers er det normalt driver som er problemet. Det var HTC legend ja Be de bytte til WPA TKIP så vil det fungere. Endret 17. oktober 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg prøvde litt på egenhånd, det endte med en telefon til NextGenTel for å rette opp i alle feil og få mobilen på nett. Skulle hørt på deg før jeg satte igang på egenhånd Takk for hjelpen, neste gang skal jeg prøve tipset før jeg prøver å¨egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå