Gå til innhold

Anarchy Online VS andre MMORPG spill

Anbefalte innlegg

Har i lengre tid nå spillt AO, må si jeg digger det helt sinnsykt. Men det kommer jo en del nye utgivelser fram over nå, så jeg er jo litt nyskjerrig. Er det noen som har spillt AO, og som likte det som kan anbefale noe av det nye som har kommet eller kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Funcom's egen hjemmeside.

Oslo, Norway - February 27, 2003 - In addition to the upcoming Anarchy Online expansion, Shadowlands, Funcom today announces exciting additions to its product portfolio. Work has started on a new booster pack for Anarchy Online, the long-awaited sequel to the award-winning The Longest Journey, and a brand new Persistent Online World game

http://www.funcom.no/media/pressreleases/e...ewprojects.html

Lenke til kommentar

Har spillt AO i 2 år nå, men er for tiden lei...det er synd egentlig siden AO slår alt annet for tiden, i innhold, utsende, spillbarhet og teknikk (og jeg har testa stort sett alt annet for å finne noe nytt når jeg begynte å bli lei...=).

Vi får se når Shadowlands er på plass og bugfiksa.

Cheers,

E

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Ellusion her. Har vært her siden start og elsket det men er dritt lei nå. SWG er nok bugga som bare det men blir iallfall litt forskjell før SL er ute...Spiller beta nå og ser brukbart ut :)

Lenke til kommentar

Final fantasy XI ser helt sinnsykt ut... gleder meg som en unge til det kommer!! tror det kommert til å slå ann hardt i europa også.. i japan har de ca 50 000 online spillere til enhver tid, altså ganske mange! :)

er litt usikker på når det kommer til europa da.. noen som vet??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har vært ARK i Anarchy-Online og beta-testet de nyeste MMORPG'ene(unntatt SWG) og kan trygt si at AO er fremdeles best, men jeg skal prøve SWG nå og se åssen det er  8)

Har du prøvd det enda? Er det vært å slutte å spille AO og kaste seg på SWG isteden?

Lenke til kommentar
Har spillt AO i 2 år nå, men er for tiden lei...det er synd egentlig siden AO slår alt annet for tiden, i innhold, utsende, spillbarhet og teknikk (og jeg har testa stort sett alt annet for å finne noe nytt når jeg begynte å bli lei...=).

Folk er forskjellige. Jeg synes Anarchy Online er det dårligste MMORPG-spillet jeg har spilt, og også jeg har spilt dem alle sammen. Flere må tydeligvis være enig med meg. EverQuest har 450.000 abonnenter. Anarchy Online har omtrent 30.000.

Ja, 30.000. Tro det eller ei. Asheron's Call 2 har til og med flere abonnenter, 50.000.

Lenke til kommentar

Erling:

Selv om så mange spiller EQ er de nok ikke enig med deg, selv om det er hyggelig å tro det - de har nok heller ikke spilt AO og har ingen formening om det, som er synd. AO fikk en forferdelig lansering, det er alle enige om, selv om det viser seg at stort sett alle gjør mange av de samme feila ved lansering selv idag. Det har ødelagt det meste for AO, men det er fremdeles håp da AO overlevde likevel i forhold til et par andre titler lansert i samme periode som enten allerede er annonsert stengt eller der det går rykter om at det er like før. Vi får heller håpe all omtale og positive 're-reviews' om dagene får flere til å teste denne tittelen nå 2 år etter, da etter *min mening* AO er suverent best av alt annet som er ute, både teknisk og utseende messig.

Abbonents tallet til AO begynner å nærme seg 25.000, ikke 30.000. Tro det eller ei.

Det værste er likevel folk som har testet AO en stund, gjerne i starten, for så å proklamere at dette er det værste de har spilt, for all fremtid. Jeg testet også SWG en stund, men det ga en sterk bismak og var helt horribelt i mine øyne - likevel er jeg ikke så naiv at jeg ikke tror dette kan bli et supert MMOG om et års tid.

Og til slutt, hvis man skulle lese blindt av tallene så er jo en klar majoritet i så fall sterkt uenig med deg om at EQ eller AC2 er de 'bedre' online spill - over 2 millioner spiller jo gamle Lineage og er fornøyd med det. Så forskjellige kan folk være =)

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Jeg synes Anarchy Online er det dårligste MMORPG-spillet jeg har spilt, og også jeg har spilt dem alle sammen. Flere må tydeligvis være enig med meg. EverQuest har 450.000 abonnenter. Anarchy Online har omtrent 30.000.

Ja, 30.000. Tro det eller ei. Asheron's Call 2 har til og med flere abonnenter, 50.000.

Har du prøvd SWG? Hva syns du i tilfelle om det?

Jeg må si at jeg selv liker AO, men har lyst til å prøve noe nytt. Er bare usikker på hva som kan jeg meg noe mer enn hva AO gjør, siden jeg egentlig syns det er et veldig bra spill

Lenke til kommentar

Hvor har dere disse AO abonnent tallene fra?

Etter hva jeg har lest flere steder tidligere hadde de 50-60.000 abonnenter for ca 6 mnd siden, før Notum Wars kom ut. Etter all den positive omtalen, er det sansynlig at de har økt i antall medlemmer. De har mye mer aggressiv markedsføring nå også, for å hype opp Shadowlands. Høres litt rart ut at de plutselig har sunket til 25-30.000 abonnenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...