Sander92 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Akkurat ferdig og bygge PCen jeg bestillte for noen timer siden, den funker fint og alt, helt til det jeg beveger på datamaskinen eller kommer borti med foten eller noe, det må litt kraft til men har allerede greid å komme borti 2 ganger Etter at den går av vil den heller ikke på igjen, jeg må dra ut strøm/ta knappen bakpå av/på og vente til LED lys på hovedkortet har gått av før jeg tilfører strøm igjen, etter dette virker den helt fint igjen. Noen som vet om ting jeg bør sjekke? Det er ingen løse kabler, har sjekket 3-4 ganger nå Endret 17. oktober 2010 av Sander92 Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Kan hende det er harddisken, prøv med en annen harddisk åsså "kommer du borti pc'n" Endret 17. oktober 2010 av janpetter1994 Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Fant ut at jeg hadde brukt feil skruer til harddisken >< nybegynnerfeil regner jeg med men den satt litt løst, skiftet skruer og nå sitter den som bare det, og PCen har null problemer med å slå seg av når jeg beveger på den takker for tipset om harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå