Jakke Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Dunno if you read this Bundymania, but I saw some people whined about you spamming the gallery thread. Keep it coming! You are almost the only contributor to that thread, and you got some nice products that rarely are reviewed on other sites, so seeing some better pictures is nice There, I said it. Endret 27. januar 2011 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 That was (as far as I can remember) about bundy using the gallery-thread to post pics from his worklog. That is in general not OK, but as it was all based on liquid cooling, we chose not to edit. That being said, I totally agree with you, mr. Jones. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Flotte bilder sålangt folkens. Vi skulle fått opp aktiviteten her. Jeg kommer hvertfall til å poste en hel del framover, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Merk at bildene ikke trenger å være av komplette systemer. Har du kjøpt nye slangekoblinger? Post gjerne et bilde av dem! Ny blokk? Same goes! Lagt til noen bilder fra min første build! Også fikset litt på førsteposten, og innført bruk av spoiler Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 I forbindelse med flytting demonterte jeg like så godt hele maskinen og redesignet det meste av loopen samt litt forbedring av kablingen, så så fort jeg er ferdig og har maskinen oppe og går kommer det et lite knippe bilder fra denne kanten iallefall Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg skal ha meg ny pumpe, CPU-blokk (som støtter S775 og 2011 den gang), GPU-blokk til 6970, nye rads, L-blokker og komp-nipler. DA blir det bilder. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Konge Maccan! Konge! Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe takker Mye å gjøre fremdeles da, har blant annet tenkt å resleeve til den mysteriske Color-X i stedet for rød sleeve, osv osv. Kommer tilbake når ting er gjort og jeg har ordentlige bilder! Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Snakker vi Black N White Obsidian Mikal? Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Snakker vi Black N White Obsidian Mikal? Jepp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Noen gamle produkt-snaps https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1268422&view=findpost&p=17046779 Greit om bilder legges i spoiler også, så slipper vi år med venting Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Da var min pc oppe i det kalde galleriet, samt har bildene er lagt i spoiler Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen gamle produkt-snaps https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1268422&view=findpost&p=17046779 Greit om bilder legges i spoiler også, så slipper vi år med venting Helt enig. Har ordnet det Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bruker mye penger på PCer skjønner jeg:) Men.... det er dæven meg vært hver eneste mynt! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Absolutt ikke dumt med den pumpe-radiator-løsningen! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Nye bilder fra siste del av loopen min! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tenkte jeg måtte skryte litt av den nye maskina mi. Clickety Men, noen her som har et tips til sidevindu i et Corsair Obsidian 800D? Jeg synes det orginale er stygt! Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Der ble i grunnen en regel brutt... Det skal KUN postes bilder i den tråden. Synes selv at det er bra at noen poster bilder i den tråden, mye spennende som dukker opp der iblant. Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er enig med HFidelity her altså! Selvfølgelig er det gøy med bilder av vannkjøling, men å legge ut f.eks "Bitspower's new and upcoming wateblock" blir for dumt, og det tror jeg ikke at jeg er alene om å tenke. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Oppdaterte posten med bilder av den nye builden Det så sykt bra ut ;D 1 Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Her må man følge reglene, ja La ut bilder og lovlige? kommentarer på mitt siste prosjekt HER Temperaturene er utrolige for en som alltid har bygget på luft, og kombinasjonen kabinett/radiator gjør meg til en happy camper. Vannkjølingen: EK-bay spinreservoir Laing DDC-1tplus pumpe Magiccool 3x180 slim rad 2x EK gtx580 blokker, pluss en serial link (bestillte paralell, men,men. ikke noe flow problem uansett) EK supreme HF EN CPU blokk Maskinen ellers: Silverstone Fortress FT-02 Corsair AX1200 psu Asus maximus extreme-z i72600k@4,8 4x8gb corasair vengeance 1600 2xGTX580 Asus Xonar Essence STX Endret 16. februar 2012 av Moondawg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå