Hansien Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Akkurat fått lappa sammen min nye pc! Mangler litt lys for å "hore" den skikkelig opp og et pent sidevindu. Edit: La til flere bilder. Endret 14. august 2011 av Hansien 4 Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ville bare dele noen bilder av build med kobber rør som tubing som er lakket med chrome lakk. 8 Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 First CPU Waterblock from Bitspower looks like this and will be out in November Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva er poenget i å spamme tråden med kommersielle produktbilder? Her er forøvrig en av reglene for tråden: Poster du flere bilder skal disse plasseres i en spoiler-tag. Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Alex with HIS new House..eeehm....Microcool Banchetto 101 Benchtable ! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Her var det stille Siden jeg er temmelig stolt av å ha bygget mitt første vannkjølingssystem, så tenkte jeg å vise det frem.. Jeg hadde et Silverstone FT-02 som jeg har vært veldig fornøyd med, men ikke så fornøyd med støynivå etter at jeg fikk et GTX580 til. Så fikk jeg bestillt en 3x180 rad fra statene, og ballen rullet. Først kabinettet strippet: Så måtte jeg kappe bort HD-buret for å få plass til radden: Vips borte, og plass til radden, passer som hånd-i-hanske Siden jeg ikke bruker 5,25 plassene fikk jeg god plass til res og pumpe: Alt klart for å kjøre gjennomskylling før lekkasjetest: Og da det var gjort, så var det bare å kose seg og montere inn alt. SSd'ene mine ligger på baksiden, og Hardisken fikk seg et hjemmelaget strikkoppheng.. Bilder av resultatet: Edit: Flyttet specs til kommentartråden Endret 16. februar 2012 av Moondawg 2 Lenke til kommentar
SuperRipper Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Da var endelig mitt vannkjølte prosjekt på plass i kabinettet: 2 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Slenger med et par tilfeldige bilder pga. bildetvang og for å gjennopplive tråden. Denne tråden burde være sticky! 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nå fekk eg nokre greier inn i dag eg... Først og fremst 90 grader fittingså til Bitspower. Hadde lyst å kjøre Monsoon fittings for slangene, så dei må eg venta litt på. -.- Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Fekk endelig liv i kameraet mitt. ouo Endret 14. september 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hva skjer med at tråder som denne bare "forsvinner"? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå